کنفدراسیون فوتبال آسیا : فغانی و تیم داوری ایرانی احترام جهانیان را به دست آورده اند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسمی از تیم داوری کشورمان به طور رسمی تقدیر و تشکر کرد و به تمجید از آنها پرداخته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، داوران آسیایی در سال 2016 قضاوت بسیار خوبی داشته اند و جهان را تحت تاثیر قرار داده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه در مراسمی که در کوالالامپور مالزی انجام شد، از 6 داور آسیایی تقدیر کرد. 

تیم داوری مردان شامل داوران ایرانی بود. علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و رضا سخندان و محمدرضا منصوری دستیاران او بودند که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت قضاوت های بی نقصشان مورد تمجید و تکریم قرار گرفتند و به عنوان بهترین داوران مرد آسیا انتخاب شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا : فغانی و تیم داوری ایرانی احترام جهانیان را به دست آورده اند

در این مراسم، شیخ سلمان ابراهیم باین کرد : " داوران آسیایی امسال در عرصه های جهانی درخشیده اند و با قضاوت های خوبشان نشان داده اند که چقدر پیشرفت کرده ایم. داوران آسیایی با قضاوت های خوبشان نشان داده اند که جهانیان باید به آنها احترام بگذارند. "

فغانی، سخندان و منصوری امسال با قضاوت در فینال مسابقات فوتبال مردان المپیک برای آسیا افتخار آفرینی کرده اند و تاریخ ساز شدند. آنها در مسابقات آسیایی سال 2015 نیز دیدار نهایی میان تیم های کره و استرالیا را قضاوت کردند. این گروه داوری همچنین فینال جام باشگاه های جهام میان تیم های بارسلونا و ریور پلاته را نیز به خوبی سوت زدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۵
آفرین به غیرتشون
نشون دادن که ایرانی شایسته بهترین هاست و باید در بلند ترین قله ها بایستد . ما از این دست غیور مردان و شیرزنان کم نداریم اما متاسفانه به خاطر کم کاری بعضی مسئولین ، خیلی از استعداد ها شکوفا نمیشه و گرنه ما همیشه می توانیم موفق باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۵
ببین دقیق این عکس ورزشیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۰۹:۱۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
حتماً باید با لباس فوتبال می اومدند تا ورزشی باشه ؟
آخرین اخبار