500 زائر افغانستانی اربعین حسینی در پلدختر بازگشت داده شدند

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: 500 زائر مرد افغانستانی که قصد سفر به عراق بدون روادید را داشتند شناسایی و به مبدأ سفرشان بازگردانده شدند.

500 زائر افغانستانی اربعین حسینی در پلدختر بازگشت داده شدند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صفر عبدالوند با تاکید بر اینکه زائران باید مراحل قانونی سفر به عراق را طی کنند، افزود: این زائران افغانستانی مقیم ایران بودند.

وی از آمادگی پلیس برای مدیریت بازگشت زائران اربعین حسینی و خدمات رسانی به آنها خبر داد و افزود: نیروی انتظامی به خاطر حفظ امنیت و پیشگیری از حوادث رانندگی در پنج پست ثابت در مسیر جاده های ارتباطی، پل زال، جاده قدیم پلدختر و 2 پست ایست و بازرسی در میدان امام حسین(ع) و جاده پلدختر - دره شهر فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تکلیف دینی خود می داند لذا زائران هنگام بازگشت باید بردباری بیشتری داشته باشند و همواره به اطلاع رسانی پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی پلدختر در گفتگو با ایرنا افزود: پلیس اقدامات ویژه ترافیکی و کنترلی انجام داده تا هیچ گونه خللی در تردد زائران اربعین حسینی بوجود نیاید.

وی گفت: این پست های بازرسی به خاطر جلوگیری از ازدحام مردم که قصد ورود به مرز مهران را داشتند با توجه به بسته شدن این مرز از سوی کشور عراق فعالیت می کنند.

سرهنگ عبدالوند با بیان اینکه مردم پلدختر بیشترین نقش را در میهمان پذیری از زائران عتبات عالیات دارند، افزود: برای پذیرایی از زایران موکب ها و توقف گاه هایی در این شهرستان برپا شده است.

شهرستان پلدختر با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار