رقابت مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا برای رسیدن به صدر جدول / حمله رئال مادرید به جایگاه زردپوشان آلمانی

هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) با 8 دیدار از سر گرفته می شود و در مهمترین دیدار سویا و یوونتوس به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این گزارش به تشریح 8 بازی هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا که امشب (سه شنبه) انجام می شود، می پردازد. در مهمترین بازی تیم های یوونتوس و سویا در ورزشگاه خانگی سویا به مصاف هم می روند و ایتالیایی ها می توانند با پیروزی در این دیدار به رتبه نخست صعود نمایند. تیم رئال مادرید نیز در صورت باخت دورتموند می تواند جایگاه این تیم را در صدر جدول از آن خود کند.


گروه E : 

زسکا موسکو – بایرلورکوزن: در حال حاضر تیم زسکا موسکو قعر نشین این گروه است. این تیم در 4 بازی اخیر دو باخت و دو تساوی داشته است. اما در سمت دیگر تیم بایرلورکوزن باخت نداشته و به یک پیروزی و 3 مساوی دست یافته است. این تیم با 6 امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گرفته است.

موناکو – تاتنهام : تیم موناکو در حال حاضر با 8 امتیاز در رتبه نخست این گروه قرار دارد. موناکو دیگر تیم بدون باخت این گروه است. در سمت دیگر تیم تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشته و دور از انتظار ظاهر شده است. این تیم انگلیس به یک پیروزی،‌یک  تساوی و دو باخت دست یافته و با 4 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

گروه F : 

دورتموند – لژیا : این دیدار جدال صدرنشین و قعر نشین گروه است. تیم دورتموند در حال حاضر بالاتر از رئال مادرید با 10 امتیاز در رتبه نخست گروه قرار دارد. زردپوشان آلمانی در 4 بازی گذشته به 3 برد و 1 تساوی دست یافته اند و در این گروه پیشتازی می کنند.  اما لژیا یکی از بدترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا بوده و تا به حال به پیروزی نرسیده است. این تیم با 3 باخت و 1 تساوی در قعر جدول گروه قرار دارد. تفاضل گل لژیا 12- است.

اسپورتینگ – رئال مادرید : سفید پوشان مادرید در دیداری خارج از خانه مهمان اسپورتینگ هستند. رئال مادرید در حال حاضر با 8 امتیاز (2 پیروزی و 2 تساوی) با 2 امتیاز کمتر نسبت به دورتموند در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر تیم اسپورتینگ که امیدوار است بتواند رئال را متوقف کند،‌ تنها با 3 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

گروه G :

لستر سیتی – کلوب بروژ:‌ مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس که در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی در لیگ این کشور ندارد،‌ در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین گروه است. لستر سیتی با 3 پیروزی و 1 تساوی با 10 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد. اما تیم کلوب بروژ بدترین تیم این فصل لیگ قهرمانان اروپا بوده و با 0 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است و به نظر می رسد لستر سیتی کار آسانی در مقابل این تیم داشته باشد.

کپنهاگن – پورتو : تیم پرتغالی در این فصل 2 پیروزی،‌1 تساوی و 1 باخت داشته و با 7 امتیاز در رتبه دوم جدول حضور دارد. تیم کپنهاگن رقیب اصلی پورتو برای کسب عنوان دومی گروه و صعود به مرحله بعد است و در صورتی که در این مسابقه از پورتو شکست بخورد،‌ امیدهایش به نا امیدی تبدیل می شوند.

گروه H :

سویا – یوونتوس : این دیدار شاید جذاب ترین مسابقه ای باشد که سه شنبه شب برگزار می شود.  تیم سویا دیگر تیم 10 امتیازی لیگ قهرمانان اروپا است که در 4 دیدار قبلی به 3 پیروزی و 1 تساوی دست یافته است. در سمت دیگر مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا یعنی تیم یوونتوس با 8 امتیاز یعنی فقط 2 امتیاز کمتر نسبت به سویا در رتبه دوم گروه قرار دارد. یوونتوس در صورت پیروزی در این مسابقه، جای سویا را در رتبه نخست می گیرد.

دیناموزاگرب – لیون : دیگر تیم 0 امتیازی لیگ قهرمانان امسال،‌ دیناموزاگرب است. این تیم که در هر 4 بازی اخیرش با شکست بدرقه شده ،‌ تا به حال حتی یک گل هم در این رقابت های به ثمر نرسانده است. اما حریف فرانسوی یعنی لیون نیز در حد انتظار ظاهر نشده و فقط با 4 امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار دارد. به نظر می رسد که این 2 تیم شانس زیادی برای صعود نداشته باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار