گروه F لیگ قهرمانان اروپا

صعود رئال مادرید در لیسبون/پیروزی دورتموند در پرگل ترین مسابقه تاریخ لیگ قهرمانان

در گروه F لیگ قهرمانان اروپا ، تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف رئال مادرید و جوان،دورتموند به مصاف لژیا ورشو رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در گروه F لیگ قهرمانان اروپا ، تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف رئال مادرید و دورتموند به مصاف لژیا ورشو رفتند.

رئال مادرید در لیسبون مهمان اسپورتینگ بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید.

دقیقه 29 در اولین و جدی ترین موقعیت گل مسابقه رئال مادرید به گل رسید؛ ارسال ضربه ایستگاهی مودریچ از سمت راست، داخل محوطه با ضربه نصف و نیمه رونالدو به آرامی مقابل واران قرار گرفت تا مدافع فرانسوی با ضربه پا چپ کار را تمام کند.

دقیقه 64  ژوائو پریرا بعد از خطا روی کواچیچ با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار برای اسپورتینگ سخت تر شود.

در دقیقه 80 کمپبل در محوطه جریمه رئال مادرید توپ را هوایی به جلو انداخت و با برخورد به دست کوئنترائو، داور نقطه پنالتی را نشان داد. سیلوا پشت توپ ایستاد و دروازه ناواس را باز کرد تا همه چیز به تساوی بکشد.

در دقیقه 87 رئال مادرید توسط کریم بنزما به گل برتری دست یافت. سانتر ارسالی راموس از سمت راست را کریم بنزما با ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد.
صعود رئال مادرید در لیسبون/پیروزی دورتموند در پرگل ترین مسابقه تاریخ لیگ قهرمانان

در دیگر مسابقه این گروه دورتموند كه هفته گذشته صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده بود در وستفالن میزبان لژیا ورشو بود که این مسابقه عجیب و پرگل با نتیجه هشت بر چهار به سود دورتموند خاتمه یافت.

نیمه اول بازی با برتری دورتموند همراه بود و بازیکنان این تیم ضمن ایجاد چندین موقعیت گلزنی موفق شدند پنج بار دروازه لژیا ورشو را باز کنند. در آن سو بازیکنان لژیا هم دو بار دروازه وایدنفلر را باز کردند و یک با هم تیرک دروازه مانه از گلزنی بازیکنان این تیم شد.

نیمه دوم هم با برتری بازیکنان دورتموند همراه بود و بازی پرگل نیمه اول ادامه یافت.  مارکو رویس موفق شد در بازگشتش به میادین پس از شش ماه هت تریک کند.

 این بازی در نهایت با نتیجه هشت بر چهار خاتمه یافت و رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا به لحاظ گل زده در یک بازی به ثبت رسید.

کاگاوا در دقایق 17 و18، رویس در دقایق 32 و 52 و 90، شاهین در دقیقه 20، دمبله در دقیقه 29 و پاسلاک در دقیقه 81 برای دورتموند گل زدند.پرویوویچ 10 و 24 ، کوچارژک 57 و نیکولیچ 83 گلهای لژیا ورشو را زدند.

صعود رئال مادرید در لیسبون/پیروزی دورتموند در پرگل ترین مسابقه تاریخ لیگ قهرمانان
در جدول این گروه دورتموند و رئال با 13 و 11 امتیاز صعودشان را قطعی کردند. اسپورتینگ با سه و لژیا با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار