اصفهان؛

بازديد سفرای 12 كشور از دستاوردهاي مهارتي اتباع در مركز آموزش فني و حرفه‌ای زينبيه

سفراي 12كشور از دستاوردهاي مهارتي پناهندگان در مركز آموزش فني و حرفه‌ای زينبيه استان اصفهان بازديد كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای آشنایی با خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان، سفرای کشورهای استرالیا، افغانستان، ترکیه، سوئد، ژاپن، هلند و نمایندگانی از کشورهای فرانسه، آلمان، نروژ، اسپانیا، سوئیس، دفتر سازمان ملل و کمیساریای عالی سازمان به همراه ابوطالب جلالی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، شهردار منطقه 14 اصفهان و جمعی از مسؤولان از نمایشگاه دستاوردهای مهارتی اتباع در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زینبیه استان اصفهان بازدید کردند.

ابوطالب جلالی در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی در دو بخش دولتی و غیردولتی، روند اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و فنی مطالبی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: تعاملات کشور ایران با سایر کشورها در توانمندسازی نیروی انسانی تأثیرگذار است و شما به عنوان سفیران کشورها می‌توانید این ارتباطات را در زمینه‌های مختلف آموزشی با هدف بهره‌وری و تبادل مشاغل موردنیاز جوامع گسترش دهید.

 مدعوین به صورت 6 گروه 10 نفری از کارگاه‌های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زینبیه ویژه اتباع بازدید کردند و ضمن ابراز رضایت و قدردانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
شماره لطفا
آخرین اخبار