تاج: سامانه ای برای جلوگیری از فساد در فوتبال درست می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق برنامه سامانه ای برای جلوگیری از فساد و شرط بندی در فوتبال درست می کنیم.

تاج: سامانه ای برای جلوگیری از فساد در فوتبال درست می کنیم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در نشست خبری اظهار کرد: از آقایان فن پراخ و یوهان مشاور نماینده یوفا و  همچنین هاشمی‌مقدم تشکر می‌کنم. ما دیروز چند تفاهم‌نامه به خصوص در مورد کمپ را امضا کردیم و امروز تفاهم‌نامه‌های دیگری را به امضا رساندیم. در مورد این قرارداد علاقه‌مندی‌های دوطرف که از مذاکرات پارسال آغاز شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و امسال به انجام رسید.

تاج در ادامه عنوان کرد: در بخش هواداران یک تفاهم مهم امضا کردیم. هلند، رومانی و چند کشور دیگر در بحث ناهنجاری استادیوم‌ها و مدیریت ورزشگاه‌ها صاحب سبک هستند و امنیت را در ورزشگاه‌های کشورشان رعایت می‌کنند. در این بخش از دانش فنی هلندی‌ها استفاده می‌کنیم و معتقدیم هلند تجربه و قدرت بیشتری نسبت به ما دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بیان کرد: همچنین در بخش فساد در فوتبال فن‌پراخ گفت که کارهای جدی انجام داده است.  به خصوص در بخش شرط‌بندی، البته در این بحث در کشور ما تخلفات بسیار ناچیز است، اما قرار است سامانه‌ای بسازیم که دیگر این موضوع ورود جدی در فوتبال ما نداشته باشد. در بحث چمن ورزشگاه‌ها و موضوعات فرعی دیگر که به کل فوتبال کمک می‌کنند نیز یکسری تفاهم‌نامه‌های دیگری به امضا رسید. مسابقات تدارکاتی نیز پیش‌بینی شده که چون فن پراخ عضو هیئت رئیسه یوفا است بهتر می‌تواند  در این بخش کمک کند.  این تفاهم‌نامه و این موضوعات با آمدن و رفتن‌ها جدی‌تر دنبال خواهد شد تا گرفتاری‌هایی را که در گذشته به خصوص برای انجام بازی‌های تدارکاتی که عمدتاً سیاسی بود داشتیم، از بین ببرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هلندی‌ها به انجام بازی‌های تدارکاتی به ایران  کمک می‌کنند و ما هم در فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال پایه به آنها کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار