شیراز؛

ترویج "تفکر بسیجی" تنها راه مقابله با "نفوذ جریانی" دشمن است

امام جمعه شیراز گفت: باید فضا را به گونه‌ ای مدیریت کرد که تمام دلسوزان جامعه به دنبال گسترش فرهنگ بسیج باشند.

برخی به‌ دنبال از بین بردن فرهنگ بسیج در جامعه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس گفت: دشمن در بحث نفوذ جریانی به دنبال تغییر در تفکر، اندیشه و فرهنگ جامعه است که تنها راه مقابله با آن ترویج تفکر بسیجی است.
آیت‌ الله اسدالله ایمانی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج با بیان اینکه دشمن دو نوع نفوذ فردی و جریانی را پیگیری می ‌کند، گفت: دشمن در بحث نفوذ جریانی به دنبال تغییر در تفکر، اندیشه و فرهنگ جامعه است که تنها راه مقابله با آن ترویج تفکر بسیجی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر حضور نخبگان، اندیشمندان و صاحبان قلم در مسیر بسیج و تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: این قشر با استفاده از دانش خود و به دور از جناح و جریان‌ های سیاسی می‌ توانند تفکر بسیجی را در جامعه گسترش دهند.
آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه برخی آگاهانه و یا ناآگاهانه به دنبال از بین بردن فرهنگ بسیج در جامعه هستند، عنوان کرد: برخی از افراد آب به آسیاب دشمن می‌ ریزند و با راه و روش خود در حال از بین بردن تفکر بسیجی هستند در حالی که باید فضا را به گونه‌ ای مدیریت کرد که تمام دلسوزان جامعه به دنبال گسترش فرهنگ بسیج باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخشی دیگری از سخنان خود با تسلیت رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: ایشان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همراه نظام بودند و شاگردان بسیاری در حوزه‌ ها تربیت کردند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.