گیلان؛

همراه با آتش نشانان شهر باران در عمليات های 24 ساعت گذشته+ تصاویر

آتش نشانان 12 ايستگاه آتش نشانی در 24 ساعت گذشته در مجموع 21 عمليات حريق، حادثه و همچنين خدمات ايمنی به شهروندان ارايه دادند.

بابک رمضانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اعلام کرد:طبق اعلام مركز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی، بالغ بر 408 تماس شهروندان از طریق  سامانه ضبط مكالمات ثبت گردید. 
 
رمضانی با اعلام آماده باش آتش نشانان و ناوگان خودرویی آتش نشانان در روزهای برفی گذشته،  ابراز داشت: بالغ بر 6 مورد سقوط درخت در شارع عام و یا دیوار منازل مسكونی در مكان های"بلوار ولیعصر-خیابان سردار جنگل- بلوار دیلمان- خیابان فلسطین-بلوار شهید مدرس و بلوار لاكان" به مركز ستاد فرماندهی اعلام شد كه خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشت كه با تلاش آتش نشانان و همكاری مناطق مختلف شهرداری نسبت به جمع آوری و انتقال درخت اقدامات لازم صورت پذیرفت. 
 
وی در ادامه به تعداد زیاد تماس های شهروندان در شب گذشته مبنی بر نشت گاز از علمك گاز منازل مسكونی اشاره داشت و گفت: از شهروندان خواسته می شود با توجه به سردی هوا و پیشگیری از یخ زدگی، علمك گاز را با پارچه و یا گونی پوشانده و در صورت بروز هرگونه مشكل با سامانه 194 مركز پاسخگوی شركت گاز تماس حاصل نمایند. 
 
همین گزارش حاكی است: آتش نشانان و تیم های امداد و نجات در روز گذشته 6 مورد حادثه سقوط درخت- 2 مورد حریق خودرو- 5 مورد خدمات ایمنی- 2 مورد بازدید گزارش نشتی علمك گاز - دو مورد محبوس شدن افراد در خودرو و سرویس بهداشتی- دو مورد زنده گیری حیوانات و همچنین یك مورد عملیات غواصی جهت یافتن جوان غرق شده فومنی را بر عهده داشتند. 
 
امید است شهروندان گرانقدر در روزهای سرد و یخبندان های صبح گاهی با رعایت اصول ایمنی، روزهای خوب و بی خطری را در پیش داشته باشند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.