مربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی:

تیم را برای قهرمانی در لیگ جهانی بستیم

گودرزی گفت: با توجه به حضور کشتی گیران مطرح دنیا در رقابت های جام باشگاه های جهان به طور حتم برای تکرار عنوان قهرمانی کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

صادق گودرزی در آستانه اعزام به رقابت های جام باشگاه های جهان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:از 15 روز پیش کار خود را با برگزاری یک اردوی متمرکز در تهران آغاز کردیم و خوشبختانه هم اکنون که راهی اوکراین محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی می شویم تمامی نفرات تیم در شرایط ایده آل فنی و روحی قرار دارند.

نایب قهرمان المپیک لندن درباره چگونگی انتخاب نفرات تیم گفت:در هر صورت با صلاحدید کادر فنی و  تشخیص غلامرضا محمدی سرمربی تیم برای آنکه نتیجه قابل قبولی را در اوکراین کسب کنیم و در واقع از عنوان قهرمانی خود به شایستگی دفاع کنیم با ترکیبی از نفرات با تجربه مثل حسن رحیمی،علیرضا کریمی ،پرویز هادی به همراه دو کشتی گیر خارجی و چند آزاد کار جوان استفاده کردیم که امیدوارم در نهایت به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

مربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی در خاتمه عنوان کرد:شرایط رقابت های جام باشگاه های جهان امسال کمی متفاوت است چرا که در 2 دوره گذشته ما میزبان بودیم اما هم اکنون باید در کشور دیگری به مصاف حریفان برویم که شنیده می شود از نفرات عنوانداری هم استفاده کرده اند،به هر حال شرایط بسیار سختی داریم اما از آنجا که تیم را برای قهرمانی بستیم تلاش می کنیم که تحت هر شرایطی به خواسته خود برسیم.

سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای 10 و 11 آذرماه در شهر خارکف اوکراین برگزار می‌شود که تیم‌های بیمه رازی و ستارگان ساری نمایندگان کشورمان در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار