گزارش/

جفت روحی یا تله پاتی/ جفت روحی شما کجاست؟

با یافتن جفت روحی خود بهترین زندگی را بدست می آورید، زیرا با قرار گرفتن در کنار وی همیشه شاد هستید و می توانید قوانین نوشته شده اجتماعی را دور بزنید.

جفت روحی یا تله پاتی/ جفت روحی شما کجاست؟به گزارشخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از افراد در روزگار جوانی پرنده روحشان به هر سویی پرواز می‌کند و هر لحظه در اندیشه‌ای هستند. گاهی وقت‌ها علاقه‌مند به اتفاقات ماوراءالطبیعه می‌شوند و بعضاً به موجودات فضایی یا به انسان‌هایی که به آن‌ها دور یا نزدیک هستند، می‌اندیشند.

وقتی افکارمان آزادانه به هر سمت و سویی کشیده می‌شود، می‌تواند بخشی از آینده‌مان را بسازد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دوستی پیام می‌فرستید یا با وی تماس می‌گیرد و اولین جمله‌ای که از وی می‌شنوید، این است: «داشتم به تو فکر می‌کردم». 

در این مواقع می‌گوییم دل به دل راه دارد و افراد با هم تله‌پاتی دارند. اما آیا واقعا دوست ما در آن لحظه به ما فکر می‌کرده یا ما باهم تله پاتی داشته‌ایم یا داستان چیز دیگری است؟

امیرهوشنگ مهریار روانشناس بالینی در رابطه با تله پاتی گفت: این که یک نفر بخواهد از دور افکار دیگران را بخواند در واقع هیچ پایه علمی ندارد و اگر بنا به هر دلیلی چنین عملی را انجام دهد یا از سحر و جادو استفاده می‌کند یا کاملا اتفاقی بوده است و بنده به عنوان یک روانشناس به مقوله تله پاتی هیچ اعتقادی ندارم.

در همین رابطه، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد علیایی کارشناس مذهبی نیز اظهار داشت: تله پاتی از 2 کلمه تله به معنای دور و پاتوس به معنای احساس از ریشه یونانی گرفته شده و به این معنا است که فرد بدون کمک گرفتن از حواس پنج‌گانه بتواند احساسات خود را به شکل مرموزی منتقل کند و یا از فرد دیگری دریافت کند.

وی افزود: در گذشته تله پاتی و هیپنوتیزم را از فرقه‌های سحر می دانستند و معتقد بودند که افراد از طریق سحر به افکار دیگران نفوذ می‌کنند، البته باید گفت در این زمینه استثنا هم وجود داشته و دارد.

علیایی ادامه داد: به طور مثال در زمان پیامبر اکرم (ص) اویس قرنی با پیامبر ارتباط روحی عمیقی داشته است، به صورتی که رایحه پیامبر را از دور احساس می‌کرده اما این بدان معنا نیست که می‌توانسته با پیامبر ارتباط کلامی از طریق ذهن برقرار کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: البته از دیدگاه اسلام در رابطه با تله پاتی و حتی هیپنوتیزم دو دیدگاه مختلف وجود دارد، برخی معتقدند که این روشها وابسته به سحر و جادو بوده و فراگیری آن حرام است اما گروه دیگر بر این عقیده‌اند که واجب کفایی است و بعضی افراد با یادگیری آن می‌توانند ابطال سحر کنند.

جفت روحی شما کیست؟
اما جفت روحی به چه کسانی گفته می‌شود؟ شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در مواجهه با فردی احساس امنیت و آرامش به شما دست دهد یا در کنار وی احساس سرور و شادی کنید.

قانون با یک نگاه عاشق شدن برای بسیاری از جوانان رخ می‌دهد، جوانانی که به محض مواجه شدن با فردی مایلند تمام وقت خود را با وی بگذرانند و در واقع طرف مقابل را شریک لحظات تلخ و شیرین زندگی خود می‌بینند. 

علیایی در خصوص جفت روحی و یافتن یک جفت در زندگی گفت: خداوند در قرآن فرموده که " از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آن ها آرامش بیابید" و در جای دیگر فرموده: "از هر چيزى دو گونه [جفت] آفريديم اميد كه شما عبرت گيريد".

وی افزود: از منظر دین اسلام منظور از جفت روحی یعنی همزیستی و هم کفو بودن دو نفر برای یک زندگی سالم، در واقع به این معنی نیست که دو نفر از نظر تمام خصوصیات ظاهری و باطنی شبیه به یکدیگر باشند زیرا چنین چیزی وجود ندارد به طور مثال در هیچ جای دنیا و در هیچ بخشی از تاریخ فردی همانند حضرت علی (ع) به دنیا نخواهد آمد.

همچنین مهریار روانشناس بالینی در رابطه جفت روحی گفت: علاقه قلبی و عشق شما به جفت روحیتان متفاوت از دیگر عشق ها است و شما همه رفتارها و خصوصیات وی را به گونه ای می‌پذیرید که در روابط قبلی خود نداشته اید.

وی ادامه داد: زمانی که با فردی آشنا می‌شوید و با وی ملاقات می‌کنید، در تمام لحظات خاطره‌هایی از فردی را بیاد می آورید که بخشی از زندگی فعلی شما نبوده است.

مهریار گفت: جدا از اینکه فرد چندین بار از طرف مقابل خود جدا شده یا فاصله گرفته، نیرویی وی را دوباره به سوی جفت روحی خود باز می گرداند.

جفت روحی خود را پیدا کنید
جمعیت جهان تقریبا هشت میلیارد نفر است و از بین این جمعیت عظیم تنها یک نفر جفت روحی شما به حساب می‌آید، کسی که دوستش دارید و از همه جهات با شما هماهنگ است، فردی ایده‌آل که با دیدنش به آرامش روحی دست می‌یابید و معنی واقعی خوشبختی را حس خواهید کرد.

زمانی که یک فرد را می‌بینید اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد اینکه آیا وی را دوست دارید؟ اگر جواب دلتان مثبت باشد یعنی این فرد جفت روحی شماست و اگر پاسخ منفی باشد یعنی ادامه راه با این فرد تضمینی برای خوشبختی شما نیست. 
 
حجت الاسلام علیایی در رابطه با جفت روحی گفت: هم کفو بودن به معنی یکی بودن دو نفر است، خداوند در قرآن می‌فرماید " زنان خوب برای مردان خوب و مردان بد برای زنان بد" و در واقع اینکه یک فرد باید با کسی ازدواج کند که از همه نظر با یکدیگر جور باشند.

وی ادامه داد: همه افراد جامعه خصوصیات یکسانی ندارند و در واقع مصداق این ضرب المثل است که هر پنج انگشت شبیه به هم نیستند. 

این کارشناس مذهبی افزود: با وجود همه این تفاوتها مهمترین چیزی که موجب دوام و بقا یک رابطه در خانواده می‌شود، گذشت است.

علیایی بیان کرد: وقتی فرد در نگاه اول عاشق می‌شود دو نکته مدنظر قرار می‌گیرد، اینکه دل و احساس درگیر عشق شده است یا عقل، اگر این عشق دلی باشد در واقع دل در گرو ظاهر فرد داریم و به باطن وی توجهی نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از ملاک‌های مهم برای زندگی در کنار همسر و عشق خود انتخاب از روی عقل می‌باشد و فرد باید به این مسئله فکر کند که آیا طرف مقابل می‌تواند همسر خوب برای وی یا پدر و مادر خوبی برای فرزندش باشد.

این را به یاد داشته باشید زمانی در زندگی به آرامش خواهید رسید که جفت روحی خود را بیابید، اگر به فردی که جفت روحی شما نیست نزدیک شوید، خود را از عشق حقیقی زندگیتان دور کرده‌اید، یافتن جفت روحی در زندگیتان می‌تواند شبیه به یک معجزه باشد و شما خواهید توانست اتفاقات باورنکردنی و خارج از قوانین اجتماعی و قراردادهای خودمانی در زندگی شخصیتان رقم بزنید.

گزارش از حمیده آقاجانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا ع
۲۳:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام و وقت بخیر. من از وقتی یادم میاد گیرندگی حسیم خیلی بالا بوده، مثلا یکهو یاد کسی می افتم و همون لحظه شخص مورد نظر بهم زنگ میزنه یا میاد خونه مون . یا یکدفعه گفتگوی ذهنی با کسی پیدا می کنم و متوجه می شم که حرف منو میزدن. یا یکهو یاد کسی می افتم و بعد متوجه میشم اون شخص اتفاقی براش افتاده و… مثلا بعد از ۱۵ سال یکی از همکلاسی های دانشگاهم که توی یه شهر دیگه زندگی می کرد و سالها ازش بی خبر بودم یادم افتاد یک هفته بعد کاملا اتفاقی شنیدم که اون فرد چند روز پیش از دنیا رفته. در کل خودم هم براین باورم که دریافت کننده تله پاتی قوی دارم. سوالم اینه که آیا به این اندازه ارسال کننده های قوی هم هستم؟
اصلا علت اینکه به این پورتال سر زدم یه سوال بود که چند روزه ذهنم رو درگیر کرده. دخترم رو برده بودم بیمارستان پشت در اتاق منتظرنوبتم بود مردی اومد و کنارم ایستاد و من به ناگهان تپش قلب شدید گرفتم و گلوم خشک شدو حس کردم این مرد توجه زیادی به من داره و فورا ازش فاصله گرفتم. حسی به غایت جدید بود برام، برای من که هموازه در اجتماع با انوع مرد و زن در ارتباط هستم. خواستم بدونم علتش چی می تونست باشه، آیا اون مرد میخواست از طریق تله پاتی با من ارتباط برقرار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۱:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
یکی باهام لجه اسم و اسم مادر نامزدم و میدونه میتونه کاری کنه که نیاد سمتم لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام.من مدتی است صداهای عجیب و نابه هنجاری رو توسط گویا خودم میشنوم و گاهی هم از نظر جسمی باعث آزار واذیت بنده میشوندو تصاویر نادرستی از اطراف بهم نشان میدهند ایا سامانه مبنی بررسیدگی به این گونه جرایم کسی سراغ دارد ؟
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
من حدود ۲ ماه میشه جفت روحیم رو پیدا کردم
خیلی با هم تله پاتی میشیم مثلا هر دو همزمان بیدار میشیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام. من مدیوم هستم لطفا اگه کسی میتونه به طور حرفه ای منو راهنمایی کنه ممنون میشم باهام ارتباط برقرار کنه ! تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بیتا عامری
۲۱:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
فکرکنم منم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
لطفا کمتر خیالبافی کنید /:
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۹:۰۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
من که هنوز پیداش نکردم.فقط خواستم بگم چطوری توی ۸۰میلیارد آدم پیداش کنم...خودش بیاد پیدام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
وقتتان رو با این جور چیزا تلف نکنین
دقیقا همین چیزا کل زندگیمو ازم گرفت
United States of America
سارا
۰۲:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون
مدتیه که با شخصی آشنا شدم که شباهت های خیلی زیادی با من داره
طوری که خواب های یکسان میبینیم و اتفاق های مشابه برامون میفته و یا همزمان به یک چیز فکر میکنیم و...
دلیل این همه شباهت که اتفاقی نیست رو متوجه نمیشم!! امکان داره جفت روحی هم باشیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
بیتا عامری
۲۰:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
فکر کنم اره احتمالا کارما دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مثلا وقتی دارم کتاب میخونم تصویر یکی میاد توی ذهنم و بهش فکر میکنم ...
ما بیشتر از یک ساله همو ندیدیم
من نمیدونم که واقعا اونم به من فکر میکنه یا نه
بعضی وقتها آشوب میشم دیگه نمیدونم چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
بابا دم حجت الاسلام گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه يا خوشبختانه درسته نميدونم چرا من و جفت روحيم مثل اهن ربا به همديگه جذب ميشيم كاريشم نمتونم بكنم
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۰۳:۴۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
اگه دو نفر جفت روحی هم باشن اما ب دلایلی شاید منطقی نخوان با همدیگه باشن چی؟ یا اینکه یکیشون نخواد با جفت روحیش باشه چی ؟
وقتی یکی عذاب بکشه هردو دارن عذاب میکشن
حالا باید چیکار کنن؟
میشه این رابطه و این تلپاتی بینشونو قطع کرد؟اگه میشه چجوری؟

یعنی جفت روحیا "باید" باهم باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
من که دچار یه مشکل حاد شدم. با تفاسیری که اینجا خوندم و با توجه به تجربه خودم احساس میکنم جفت روحیمو چند سال پیش جا گذاشتم. حتی 3 ساله که ندیدمش و مدت زیادیه بهش فکر نمیکنم ولی هر اتفاقی براش میفته را میفهمم. نه اینکه دچار توهم باشم. توی اینترنت که سرچ میکنم و تو اینیستاش که میرم، متوجه میشم. نمیدونم چرا پیوند روحی ما انقد زیاده. جدا نمیفهمم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
منم با بعضی افراد تلپاتی پیدا کردم به صورت نا خود آگاه. بعضی وقتها هم میفهمم که دقیقا یه نفر به چی فکر میکنه(صداش تو ذهنم میاد). این حالت وقتی تشدید میشه که اون شخص یا از اعضای خانوادم باشه یا دقیقا اون شخص داره به من فکر میکنه.
Turkey
علی
۱۴:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقیقت اس ولی از دیدگاه کوانتوم فیزیک
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۱۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
mah
۰۲:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام منو دوستم توی یک روز ودر دواستان وشهر مختلف بدنیا اومدیم ودر دانشگاه باهم اشنا شدیم الان که از هم جدا شدیم گاهی که به هم پیام میدیم دقیقا اتفاقاتی که برای من یا او میفته یکی هست مخصوصا بیماری هامون واین موضوع برامون واقعا جای تعجب هست چطور ممکنه؟!در ضمن ما از این که هردو فرزند خانواده های خودمان هستیم اطمینان خاطر داریم .کن ازدواج کردم ودوستم در شرف ازدواجه هردوهم مونث هستیم .واقعا جریان چیه؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
هیچ انسانی تسلط بر انسانی دیگری ندارد، و البته شیطان هم تسلطی بر انسان ندارد. کمتر فانتیزی ببافید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
چنین چیزهایی واقعیت نداره، و همه اوهام و خیال است. شما زمانی که به چیزی بسیار فکر کنید، آن چیز برای شما تجسمی خیال انگیز میشود. به این معنا که شما در ناخداگاه خودتان چیزی را ثبت میکنید و آن چیز ملکه ی ذهن شما میشود، دقیقاً شبیه به تلقین و شرطی شدن. هیچ ارتباط دوطرفه ای وجود ندارد همش یکطرفه است.
آیا تا به حال دیده اید کسی از تله پاتی بگوید اوه برای من اتفاق افتاده است؟! نه، بلکه اینها همه از یک آزمایشگاه و لابراتور صحبت میکنند. وقت تان را برای ابراز محبت و عشق با چرت و پرت تلف نکنید.
عشق بورزید...، نه در دنیای خیال، که در واقعیت!!
موفق باشید، یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
با سلام من هم نسبت ب ی نفر از بچگی حسی دارم ک همه چیشو می فهمم از ناراحتی هاش تا خوش حالی هاش و ناخود اگاه خودم همون طور میشم بنظر شما ایا او هم ب من همین حس را دارد یا نه ؟ و خواستم لطف کنید درمورد صیقل روح توضیح دهید ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
سلام من بیماری پانیک دارم اگه جفت روحیم رو پیدا کنم خوب میشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام مرسی از مطلب جالبتون. این مساله واسه منم اتفاق افتاده من زمان خواب و بیداریش رو میفهمم, وقتی خستست یا ناراحته حس میکنم وقتی خوشحال باشه حس میکنم, شده یه مدت طولانی تو دو تا شهر مختلفیم ولی وقتی بیمار میشه من از قبل میفهمم و انگار منم حالم بد میشه. واقعا اگه پیداش کنی یه سری قوانین به هم میریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۷
سلام حقیقت داره من به سرم اومده مخصوصا از وقتی سعی کردم انسانیت رو در خودم تقویت کنم وبه حقیقت وجودی خودم و به مبدا هستی فکر کنم با نگاه یه نفر به سمتی هدایت شدم که اصلا فکرش روهم نمیکردم تمام وجودم شد اخلاص وقتی نماز م تموم میشه حس میکنم بدهکارش هستم با تمام وجودم دعاش میکنم ازش هم خبری ندارم بهش حرف نزدم فقط با نگاهش منو تغیر داد * بعد یه روز قرآن میخوندم بیادش بودم سوره مریم به این آیه برخورد کردم آیه ۹۵ کسانی که کارهای نیکو انجام میدهند ما بزودی دوستانی برای آنها معین میکنیم * به قول حضرت حافظ نمیدانم درون سینه من چیست که من خموش و او درفغان غوغا است * با آرزوی عاقبت بخیری مر دم ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
به خدا توکل کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرال
۱۵:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
دو نفر که ادم باشن و تو یه سری چیزا تفاهم و درک مشترک داشته باشن با هم خوشبخت میشن
روانشناسی هم همینو میگه
جفت روحی چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
جفت روحی، توسل انسان هایی است که به جای زندگی در واقعیت و شجاعت برای ابراز خواسته هایشان دنبال چیزهایی میگردند که تلخی ترس هایشان را با آن پنهان و مهار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد برابر دختروپسر و پیرمردوپیرزن در نمودارهای "هرم سنی-جنسی" گویای این حقیقته که نیمه ها همزمان به دنیا میان و همزمان میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
چه وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
این قضیه کاملا صحت داره یکی از دوستام پیداش کرده
مثلا تو خواب گردنشو گاز میگره گردنش صب قرمز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
تنهای تنها
۰۹:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
من جفت روحیمو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
تنهای تنها
۰۹:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
من جفت روحیمو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
r.h
۰۳:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
واقعیه\:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
ممنون از مطلب بسیار خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۳:۲۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام من با این موضوع موافقم چون بارها بوده که همزمان یک جمله را به زبان اورده ایم یا اینکه احساس کردم که داره زنگ میزنه فورا زنگ زده یا اینکه گفته منتظر زنگ من بوده یا اینکه احساس کرده ام پیامی فرستاده ودیدم واقعا فرستاده این موارد به نطر من برای همه پیش نمی اید مگر اینکه واقعا به جسم هم راه داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان
ممنون از ارسال مطالب خوبتون

.همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان
ممنون از ارسال مطالب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان
ممنون از ارسال مطالب خوبتون

.همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان
ممنون از ارسال مطالب خوبتون

.همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
نانا
۱۵:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
جفت روحی من کجایی دقیقا کجایی ؟؟ :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
.به خدا توکل کنید .همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
ه خدا توکل کنید .همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
.به خدا توکل کنید .همه چیز درست می شود
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۷:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
من با جفت روحی ام ، یک ماه تله پاتی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
موسوی پور
۲۲:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
سلام: لطفا به روانشناس بالینی بفرمایید مساله علمی که نشات گرفته از فیزیک کوانتوم است و به تله پاتی یا دنیای امواج و انرژی هست زیر سوال نبره
وبرای تفسیر مذهبی این مهم باید کسی سخن بگوید که اشراف کامل به ریاضیات و فیزیک داشته باشد. خدا رحمت کند علامه طباطبایی راکه به این امور مسلط بود(نه هرکه سر بتراشد قلندری داند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
متاسفانه تناقضاتی داشت. لطفا جوون ها رو هیجان زده نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
پسر بد
۰۰:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
این ها همه حرف است
یک کلام ختم کلام ، آدم باشید .به خدا توکل کنید .همه چیز درست می شود
United States of America
امین
۲۳:۱۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
خدا عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
بشینین تا معجزه شه ک جفت روحیتونو پیداکنین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
آره از بین هشت میلیارد آدم میخواد یک نفر رو پیدا کنه. مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
درمورد چیزی ک نمی دونی نظر نده لطفا
آخرین اخبار