آتش به جان انبار ساختمان مسکونی افتاد/ حادثه خسارت جانی نداشت

آتش سوزی پشت بام یک ساختمان مسکونی واقع در محله یوسف آباد خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی ساکنان یک ساختمان مسکونی متوجه بروز آتش سوزی در قسمت پشت بام شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 108 و 49 به همراه گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:56 امروز به محله یوسف آباد، خیابان دهم اعزام شدند.

علی امینی مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: در قسمت پشت بام یک ساختمان 3 طبقه مسکونی 80 مترمربعی، یک انباری دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان های مجاور بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

مدیر منطقه با اعلام اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی در دست بررسی است، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار