سخنگوی تیم انتقال قدرت ترامپ: بازشماری آرا تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی‌‍‌‌‌کند

سخنگوی تیم انتقال قدرت ترامپ اعلام کرد تلاش‌های جیل استاین برای بازشماری آرا با هدف تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جیسون میلر، سخنگوی تیم انتقال قدرت "دونالد ترامپ،" رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد تلاش‌های "جیل استاین،" نامزد حزب سبز برای بازشماری آرا انتخابات ریاست‌جمهوری، شانسی برای تغییر در نتایج انتخابات ندارد.

وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد تلاش‌ها در خصوص بازشماری آرا بسیار تقویت شده است، اما قطعا هیچ شانسی برای تغییر نتایج وجود ندارد. این انتخابات تایید شده است.

میلر افزود: هیلاری کلینتون پیش از این به شکست در مقابل ترامپ اذعان کرده است.  

هفته گذشته، جیل استاین یک کمپین چند میلیون دلاری را با هدف فراهم کردن حمایت مالی برای بازشماری آرا در ایالت‌های میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که ترامپ در آنها با اختلاف بسیار کم توانست پیروز شود، آغاز کرد. حزب سبز روز شنبه رسما خواستار بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین شد. 

میلر، استاین و حزب سبز را متهم به استفاده از مسئله بازشماری آرا به عنوان بهانه ای برای جمع آوری کمک‌های مالی به این حزب کرد. 

این در حالی است که وال استریت ژورنال از بازشماری کامل آرای ایالت ویسکانسین آمریکا در روز پنجشنبه خبر داد. ترامپ در این ایالت سرنوشت ‌ساز با اختلاف 27 هزار رای کلینتون را شکست داد.

همچنین با پایان یافتن روند شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 16 رای الکترال ایالت میشیگان نیز به حساب ترامپ ریخته شد. از سال 1988 هیچ جمهوری‌ خواهی نتوانسته بود در این ایالت پیروز شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار