هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش فولاد 2 سپاهان 1 + فیلم

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان آغاز شد.

گسترش فولاد 0 سپاهان 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان آغاز شد.

ورزشگاه:

بنیان دیزل تبریز


داور

محسن ترکی 


گسترش فولاد:

کوروش ملکی، بابک حاتمی، سیدمحسن حسینی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده، داریوش شجاعیان، محمدرضا خلعتبری، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

 

سپاهان:

لی اولیویرا، احسان حاج صفی، عارف غلامی، علی احمدی، آرمین سهرابیان، محمود قائدرحمتی، میلاد سرلک، رسول نوید کیا، مهرداد محمدی، جلال علی محمدی و فرید بهزادی کریمی.
سرمربی: عبدا.. ویسی


گل:

در دقیقه 12 ارسال بازیکن تیم سپاهان از سمت چپ خط دفاعی تیم گسترش فولاد به پشت مدافعین این تیم رسید و احسان حاج صفی در پشت مدافعین با یک ضربه زیبا و سر ضرب موفق به ثبت اولین گل سپاهان و این دیدار شد.

در دقیقه 25 تیم گسترش فولاد تبریز در یک صحنه خطرناک صاحب کرنر شد و در همین کرنر بود که در یک رفت و برگشت توپ در دهانه دروازه به مسعود ابراهیم زاده رسید و این بازیکن با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 45 حرکت مسهود ابراهیم زاده با خطای علی احمدی یک پنالتی را در اختیار تیم میزبان قرار داد و لوسیانو پریرا موفق شد با ضربه به وسط دروازه گل دوم را برای گسترش ها به ثبت برساند.

گسترش فولاد 0 سپاهان 1

دقیقه حساس:

دقیقه 10: ضربه ایستگاهی احسان حاج‌صفی به شکل خطرناکی از بالای دیواره دفاعی تیم گسترش فولاد عبور کرد، که واکنش کوروش ملکی گلر تیم سپاهان از گل شدن توپ جلوگیری کرد.

دقیقه 20: ضربه میلاد سرلک از پشت محوطه چریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه تیم گسترش راهی بیرون شد.

دقیقه 24: شوت فنی یوسف سیدی از پشت محوطه جریمه با واکنش اولیویرا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 40: حمله تیم گسترش فولاد از سمت چپ خط دفاعی سپاهان و ارسال یک پاس روی زمین رو به عقب، با چرخش رضا خالقی فر روبرو شد که با واکنش اولیویرا توپ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 41: ضربه داریوش شجاعیان روی کرنر ارسالی با واکنش اولیویرا دوباره به کرنر رفت.

دقیقه 58: ضربه ایستگاهی رسول نویدکیا از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب گلر گسترش فولاد به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 61: تیم گسترش فولاد روی یک کرنر می توانست در چند صحنه به گل برسد که عکس العمل های عالی لی اولیویرا اجازه ثبت گل سوم را به گسترش نداد.

دقیقه 75: در یک ضد حمله تیم گسترش فولاد روی پاس رضا خالقی فر یوسف سیدی را در مقابل دروازه به توپ رساند که ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه 79: باز هم حملات گسترش فولاد ادامه دارد و باز هم دو موقعیت توسط داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شکل خطرناکی به بیرون رفت.


حاشیه:

* در ابتدای این دیدار یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد انجام شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار