طیبی:

برد شیرینی بدست آوردیم/ علاقه ای به حضور در استقلال ندارم

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با سعی و تلاش فراوان توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

محمدطیبی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی تیم استقلال خوزستان مقابل سایپا بیان کرد: بازی سختی مقابل سایپا در تهران داشتیم.این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد.اما با سعی و تلاش فراوان توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی فراوانی در تیم استقلال وجود دارد،بازیکنان و اعضای تیم دست به دست هم دادیم تا برای موفقیت استقلال خورستان چیزی کم نگذاریم. در صورتی که مشکلات مالی تیم برطرف شود، به طور حتم می توانیم مانند سال گذشته نتایج درخشانی را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این برد موجب می شود تا انگیزه بازیکنان در ادامه فصل بیشتر شود.هم اکنون نزدیک به 12 بازیکن بندی در قراردادشان وجود دارد که می توانند از این تیم جدا شوند.اما به مردم خوزستان این اطمینان را می دهم که عاشق این شهر هستیم همچنان به فعالیت مان در این باشگاه ادامه خواهیم داد.

طیبی در پایان در خصوص پیشنهاد استقلال خاطر نشان کرد: پیشنهادات زیادی از باشگاه استقلال دارم اما ترجیح می دهم همچنان در تیم استقلال خوزستان بمانم،زیرا با حضور در این تیم توانستم برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شوم پس دلیلی ندارد که بخواهم از این تیم جدا شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار