امام جمعه نقده؛

مقام معظم رهبری فریبکار بودن آمریکایی ها را با منطق قرآنی پیش بینی کرد اما برخی نمی فهمند

امام جمعه نقده گفت:مقام معظم رهبری فریبکار بودن آمریکایی ها را با منطق قرآنی پیش بینی کرد اما برخی نمی فهمند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام حیدری زاد در خطبه های امروز نماز جمعه نقده با اشاره تمدید تحریم های ایران موسوم به "داماتو" در کنگره و مجلس سنای آمریکا با توجه به پایبند نبودن آمریکائیها به تفاهم های بین المللی پیش بینی کرد که رئیس جمهور آمریکا هم آن را تایید کند.

خطیب جمعه نقده با یادآوری هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نقض برجام از سوی آمریکا گفت: رهبری گفتند که تصویب و اجرایی شدن داماتو نقض صریح برجام است و قبلا با فهم و منطق قرآنی آن را متذکر شده بود که آمریکائیها اهل خدعه و فریب هستند اما برخی نمیفهمند.

وی خاطر نشان کرد که کلید حل مشکلات کشور "برجام" نیست بلکه استحکام درونی بر پایه درون زایی و همدلی مسئولان و مردم است.

امام جمعه نقده تحرکات کشورهای اروپایی حامی تکفیری ها در مجامع بین المللی برای کمک رسانی به تروریستهای گرفتار در محاصره حلب در سوریه را ناشی از نیّت آنها برای تبدیل سوریه به اسرائیلی دیگر دانست تا همچنان فتنه ها علیه جهان اسلام ادامه داشته باشد اما تصویب قانون به رسمیت شناخته شدن حشدالشعبی (بسیج مردمی) در عراق را بعنوان نیروی مردمی مژده اضمحلال تفکر تکفیری در جهان ارزیابی کرد.

حجت الاسلام حیدری زاد همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۱۶ آذر (روز دانشجو) تصریح کرد: وقتی در ۱۶ آذر سال ۳۲ خون دانشحویان در اعتراض به سفر یک مقام آمریکایی روی زمین ریخته شد جنبشی عزتخواه و آزادی طلب توسط دانشجویان آغاز شد و اگر امروز در فناوریهای روز دنیا پیشتازیم بخاطر همین دانشجویان است.

وی افزود: روز دانشجو روز فرزندان انقلاب اسلامی است و تعبیر رهبری این است که دانشجو هم باید درس بخواند هم محیط سیاسی را بشناسد و هم بر آن اثر بگذارد و خودش را برای ایفای نقش در آینده کشور آماده کند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.