امام جمعه موقت پلدشت:

تمدید تحریم ها نقض برجام است/ بار دیگر بدعهدی آمریکا بر همگان ثابت شد

امام جمعه موقت پلدشت گفت: سنای آمریکا 10 سال دیگر تحریم های ایران را تمدید کرد و با این اقدام بار دیگر بدعهدی آمریکا بر همگان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: نماز و روزه از واجبترین امورات است که مانع از گرفتار شدن انسان به گناهان می شود.

وی ضمن تاکید بر احترام گذاشتن به والدین تصریح کرد: احترام به والدین بهترین اعمال است، بدبخت ترین انسان ها کسانی هستند که به پدر و مادر خود بی احترامی می کنند.

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به تاثیر اعمال انسان در زندگی روزمره شان افزود: اعمال انسان تاثیر مستقیمی در زندگی، رفتار و فرزندان انسان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی با اشاره به 13 آذر روز معلولین گفت: کمک و رسیدگی به امورات معلولین از بهترین امورات است.


وی ضمن تبریک بمناسبت 16 آذر روز دانشجو تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و هم پیمانانشان دشمنان مردم و ملت ها هستند.

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به تمدید تحریم ها توسط آمریکا افزود: سنای آمریکا 10 سال دیگر تحریم های ایران را تمدید کرد.

به گفته وی این اقدام آمریکا در واقع نقض برجام و مذاکرات است.

حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که من با مذاکرات مخالف نیستم ولی به مذاکره با آمریکا هم خوشبین نیستم.

وی تصریح کرد: بار دیگر بدعهدی و غیر قابل اطمینان بودن آمریکا و هم پیمانانشان برای همگان ثابت شد.

امام جمعه موقت پلدشت افزود: تنها کشوری که در برابر استکبار ایستاده و از هیچ قدرتی نمی ترسد جمهوری اسلامی ایران است و این عظمت در سایه امام خمینی(ره)، مقام معطم رهبری، خون شهداء و وحدت مردم ایجاد شده است.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.