امام جمعه میاندوآب؛

باید واکنش مناسب و قاطع به تمدید تحریم ها نشان داد/ انکار وجود دشمن نشان از بی بصیرتی است

امام جمعه میاندوآب گفت:باید واکنش مناسب و قاطع به تمدید تحریم ها نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال توطئه و نیرنگ بوده اند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اصول و راه های مبارزه با استکبار وبا تاکید بر اینکه باید در مقابل نظام سلطه و استکبار هوشیار و آگاه باشیم، افزود: باید دشمن شناس بوده و در مقابل دشمن نیز هوشیار و آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه باید فعالیت های دشمن را رصد کرده و نسبت به توطئه های آن هوشیار بود، گفت: دشمن همیشه دشمن بوده و هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارد و همواره به دنبال حیله و نیرنگ است.

حسن زاده با اشاره به اینکه انکار وجود دشمن نشان از بی بصیرتی است، تصریح کرد: اگر در خواب باشیم و از دشمن غفلت کنیم، آن موقع دشمن نفوذ کرده و با اختلاف افکنی و توطئه به اهداف خود دست می یابد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اتحاد تحت لوای ولایت فقیه در مقابل دشمنان، اظهار کرد: اگر با تمام قدرت و اتحاد و همدلی زیر سایه ولایت حرکت کنیم در مقابل دشمن پیروز هستیم و خداوند نیز مکر آنها را به خودشان باز می گرداند.

وی با بیان اینکه مذاکره و سازش با گرگ و شیطان و کسی که دائم به دنبال به توطئه و حیله و نیرنگ است امکان ندارد، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند، ما به مذاکره کنندگان خود اعتماد داریم ولی دشمن قابل اعتماد نیست و این را بار دیگر با تمدید تحریم های 10 ساله نشان داد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه سازش و عقب گرد در مقابل دشمن معنا ندارد، افزود: باید در مقابل این اقدامات با قاطعیت ایستاد و نباید از این توطئه ها و عهدشکنی ها غفلت کرد و واکنش مناسب نشان داد.

امام جمعه میاندوآب به ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: عده ای که در شعار دم از ولایت مداری می زدند، مرعوب دشمنان شده و از قطار انقلاب پیاده شدند و امروز نیز بسیجی ها نوجوان و جوان هم که رویش انقلاب هستند با تمام قدرت پیرو ولایت بوده و در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اظهار کرد: قطار انقلاب پیروزمندانه در حال حرکت است و هرکس سوار آن شد پیروز می شود و هرکس که از آن پیاده شود، در خسران و نابودی است.

حسن زاده به فرا رسیدن روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه و دانشجویان ما باید انقلابی بوده و انقلابی و متدین تربیت شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۰:۱۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
چه واکنشی نشان دهیم؟؟؟بهشون هواپیمانفروشیم؟بهشون صنعت نفت وگازارائه ندیم؟بهشون ماشین هی لوکس میلیلردی نفروشیم؟به مسئولینش گرین کارت ایران ندهیم؟ویاهمان مرگ برآمریکارابگیم بسه وکفایت میکنه واقتصادآمریکارادچارتزلزل میکنه..