امام جمعه ماکو؛

لزوم توجه گفتمان گروه های سیاسی به قانون اساسی

امام جمعه ماکو بر لزوم توجه گفتمان گروه های سیاسی به قانون اساسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت‌الاسلام ایوب رنجبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش بر استحکام در کارها تأکید داشتند و لازم است این موضوع در سطوح مختلف مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است در زمینه‌های مختلف بی‌ملاحظه برخورد نکنیم، تصریح کرد: در موضوع برجام نیز نباید بی‌ملاحظه و سرسری برخورد کنیم.

امام جمعه ماکو اذعان داشت: ناتمام ماند کارها سبب ایجاد مشکل در جامعه می‌شود و رهبر نیز بر پیگیری آخرین وضعیت حقوق‌های نجومی تأکید داشتند و لازم است این موضوع نیمه‌تمام نمانده و مسؤولان به این موضوع مهم رسیدگی کنند.

رنجبری با اشاره به حادثه قطار مسافری تبریز ـ سمنان، ادامه داد: پیگیری دلیل این سانحه نیز باید مورد توجه جدی مسؤولان ذی‌ربط قرار گیرد تا موضوعات این چنینی را شاهد نباشیم.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه در برخی موارد شاهد سوءمدیریت و سوءتدبیر هستیم، ادامه داد: نباید اجازه داد که برخی سوءمدیریت‌ها سبب از دست دادن جان تعدادی از هم‌وطنانمان شود.

این مسؤول در ادامه یادآور شد: قانونی اساسی میثاق ملی است و تأکید می‌شود جریان و گروه‌های سیاسی گفتمان خود را بر اساس قانون اساسی تنظیم و ارائه کنند.

وی در ادامه به در پیش بودن روز معلول، اظهار داشت: معلولیت محرومیت نیست و نباید معلولان از امکانات دولتی و امکانات شهری و رفاهی محروم باشند و در این میان قانون به‌کارگیری معلولان در دستگاه‌های اجرایی باید رعایت شود.

امام جمعه ماکو در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز دانشجو، اعلام کرد: سعادت و شقاوت جامعه به دانشجویان برمی‌گردد و دانشجویان نباید بازیچه جریان‌های سیاسی باشند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ماکو ، آذربایجان غربی ، ار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.