وکیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مصوبه سنای آمریکا نقض صریح برجام است/ حضور ظریف، صالحی در فراکسیون امید

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در تلاشیم تا آقایان ظریف٬ صالحی و‌شمخانی به مجلس و فراکسیون امید بیایند و گزارش لازم را ارائه دهند.

"محمدعلی وکیلی" عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا مبنی بر تصویب لایحه تحریمی ایران اظهار داشت: این مصوبه نقض صریح برجام است.

وی اداد: دولت امریکا با این کار خود را مقابل جامعه جهانی قرار می دهد و وظیفه جامعه جهانی است که مقابل این عهد شکنی بایستند.

وکیلی تاکید کرد: اگر اروپایی ها مقابل این عهد شکنی نایستند، مطابق مفاد برجام برای ایران این حق وجود دارد که مقابله به مثل کند.

عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا آقایان ظریف، صالحی و‌ شمخانی به مجلس و فراکسیون امید بیایند و گزارش لازم را ارائه دهند و پس از شنید این گزارش ها مجلس اقدام متناسب را انجام خواهد داد تا دولت را موظف کند که مقابله به مثل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
البته نباید عجله کرد و فقط بخاطر اینکه آمریکا برجام را نقض کرده است برجام را نقض کنیم شاید بقیه به برجام پایبند بمانند برجام را فقط باید موقعی نقض کنیم که بقیه هم از آمریکا پیروی کنند و ما را تحریم کنند والا مراودات با اروپا و آسیا برای ما کافی است و ما نیازی به آمریکا نداریم
آخرین اخبار