حسینی:بدون سرمربی تیم ملی هم اردو برگزار می شود

نایب رییس فدراسیون بوکس کشورمان گفت:کوبا 10 روز تعطیل بود و ما نتوانستیم زمینه حضور سرمربی جدید را فراهم کنبم با این حال برگزاری اردوی تیم ملی قطعی است.

حسینی:سرمربی تیم مل هم نیاید اردو برگزار می شودروح اله حسینی نایب رییس فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط سرمربی کوبایی تیم ملی کشورمان گفت:خوشبختانه با سرمربی کوبایی تیم ملی به توافق های لازم رسیده ایم اما از آن جایی که برای پرداخت دسمزد وی مشکل داریم تاکنون نتوانستیم زمینه حضور این مربی را در ایران را فراهم کنیم.

وی افزود:دستمزد سرمربی کوبایی تیم ملی باید از طریق سفارت ایران پرداخت شود اما به دلیل آن که کوبا به مدت 10 روز است که به خاطر فوت فیدل کاسترو تعطیل است تاکنون موفق به این کار نشده ایم.

نایب رییس فدراسیون در مورد سوابق سرمربی جدید تیم ملی هم اظهار داشت:رزومه مربی کوبای بسیار عالی و وی تاکنون موفق شده دو بار در المپیک های آتلانتا و سئول با دو بازیکن به قهرمانی برسد.همچنین سرمربی جدید تیم ملی سابقه حضور در تیم ملی کوبا به عنوان مربی را هم دارد با این حال در بند قراردادمان با وی این نکته را ذکر کردیم که ماه اول حضور این مربی در ایران آزمایشی است و در صورتی که پس از این مدت کمیته فنی عملکرد مربی کوبایی را تایید کرد قرارداد 2 ساله مان تا مسابقات جاکارتا منعقد می شود.

حسینی در ادامه و در مورد اردوی تیم ملی هم این چنین گفت:10 دی اردوی تیم ملی برگزار می شودو انجام این اردو قطعی است . حتی اگر سرمربی هم تا آن زمان به تهران نرسد باز هم این اردو برگزار می شود.

نایب رییس فدراسیون در پایان و د مورد مسابقات قهرمانی کشور هم عنوان کرد:مسابقات قهرمانی کشور با حضور بازیکنان سراسر کشور از 26 آذر در زاهدان برگزار می شود و نفرات برتر این مسابقات راهی اردوی تیم ملی می شوند تا خود را آماده رویداد های بین المللی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار