اصفهان؛

پرداخت 3 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران استان اصفهان

مدیر کل بیمه ایران استان اصفهان گفت: سه هزار میلیارد ریال بابت خسارت از سوی بیمه ایران در هفت ماه ابتدایی امسال به بیمه گذاران در این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی آخوندی امروز در حاشیه دیدار با فرماندار ویژه کاشان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین حجم این خسارت ها بابت بیمه شخص ثالث، بدنه و پس از آن بیمه های تکمیلی درمان بوده است.
وی افزود: حجم این پرداخت ها در مقایسه با همین مدت در سال گذشته حدود 10 درصد رشد داشته است.
آخوندی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان 15 شعبه مستقل و 570 نمایندگی وظیفه ارائه خدمات بیمه ای به مردم این استان را بر عهده دارند.
مدیر کل بیمه ایران استان اصفهان هم چنین گفت: این استان به علت برخوداری از واحدهای صنعتی و تولیدی فراوان رتبه دوم حق بیمه را در کشور در اختیار دارد.
وی میزان خسارت پرداختی به بیمه گذاران در سال گذشته در استان اصفهان را 5 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با وجودی که رشد حق بیمه در کشور 10 درصد بود اما این استان رشد 25 درصدی را تولید حق بیمه کسب کرد.
فرماندار ویژه کاشان نیز در این دیدار گفت: با توجه به این که ایران کشوری در حال توسعه است به همین علت برای جلوگیری از خسارت های جبران ناپذیر باید خدمات بیمه ای در کشور توسعه یابد.
حمیدرضا مومنیان حوادث در واحدهای صنعتی و تولیدی را اجتناب ناپذیر دانست و از صاحبان صنایع نیز خواست با رعایت مقررات ایمنی در جلوگیری و کاهش خسارت ها اقدام کنند.
در این دیدار به مدیر یکی از واحدهای تولیدی صنعتی کاشان، خسارت بیمه ای افزون بر 41 میلیارد ریال پرداخت شد.
این واحد تولیدی صنعتی که در زمینه تولید نخ و فرش ماشینی فعالیت می کرد، اواخر تیر امسال دچار آتش سوزی شده بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.