رحمانی فضلی در دیدار حشمتیان:

تأکید بر حمایت همه جانبه از خانه احزاب/ درباره تخلیه بخشی از محل خانه احزاب پیگیری می‌کنیم

وزیر کشور در دیدار رئیس خانه احزاب بر حمایت همه جانبه از این نهاد صنفی تأکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب صبح سه‌شنبه با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، حشمتیان گزارشی 160 صفحه‌ای از جلسات، برنامه‌ها و مصوبات خانه احزاب در مدت سه ماه اخیر، ارائه و از همکاری وزارت کشور به ویژه مقیمی قائم مقام و معاونت سیاسی وزارت کشور تشکر کرد.

وی در ادامه به ملاقات روز دوشنبه (15 آذرماه) با ریاست مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که به زودی با رؤسای محترم دو قوه دیگر نیز بتوانیم ملاقات  و هم اندیشی داشته باشیم.

رئیس خانه احزاب در ادامه ضمن درخواست از وزیر کشور مبنی بر عمل‌کردن به وعده خود پیرامون تخلیه کامل ساختمان خانه احزاب که همچنان بخشی از آن در اختیار شهرداری تهران است گفت: از وزیر کشور درخواست داریم که در جلسات شورای مرکزی و همایش‌های خانه احزاب حضور و بحث یارانه که در قانون احزاب آمده ولی در بودجه سال 1396منظور نشده را پیگیری کند.

در ادامه این دیدار، وزیر کشور ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های متصدیان خانه احزاب اظهار داشت: ما بنا داریم به طور همه جانبه از خانه احزاب حمایت و کمبودها را برطرف کنیم. ما همچنین موضوع یارانه احزاب را از طریق مجلس پیگیری می‌کنیم.

رحمانی فضلی در ادامه بیان کرد: قطعاً با پیشنهادات شما موافقم و ظرف هفته آینده با اعزام نماینده‌ای از طرف خود به محل خانه احزاب، کمبودها را برطرف و درباره تخلیه قسمتی از خانه احزاب که در اختیار شهرداری تهران است، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

همچنین در اثنای این دیدار، قدرتعلی حشمتیان از برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در تاریخ 30 دی‌ماه سال جاری و سخنرانی وزیر کشور و جمعی از دبیران کل احزاب سراسر کشور خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار