معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛

تمدید بودجه معاونت مطابق جدول 14 همکاری با سازمان بورس/ در صدد ایجاد یک زیست بوم علمی هستیم

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری عنوان کرد: بودجه معاونت مطابق جدول 14 برای سال 96 تمدید می‌شود و این معاونت همکاری خود را با سازمان بورس ادامه می دهد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ایجاد زیست بوم فرهنگی در کشور اظهار داشت: بهترین سرمایه کشور نخبگان و خلاقیت آنها است. امروزه با پول نقد نمی‌شود کشور را اداره کرد، بلکه باید با اعتماد به جوانان ایران زمین قله‌های دانش و ترقی را طی کنیم.

وی یادآور شد: معاونت علمی با هدف ارتقای سطح علمی کشور بودجه حوزه پژوهش را مانند سال گذشته به میزان 12 درصد برای سال جدید افزایش می‌دهد و صندوق‌های نوآوری نیز مطابق با جدول 14 تمدید می‌شود.

ستاری عنوان کرد: همکاری با سازمان بورس و ایجاد صندوق‌های خطرپذیر از دیگر فعالیت‌های معاونت علمی است که در سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: شرکت های دانش بنیانی در کشور فعالیت می کنند که کار صادرات دارو به کشورهای مختلف را برعهده دارند.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای معرفی خود در سازمان بورس همانند سنوات گذشته حضوری پررنگ دارند و معاونت علمی سعی در فرهنگ‌سازی و ایجاد یک زیست بوم علمی برای ارتقای سطح کیفی دانش در کشور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار