کرمانشاه؛

برپایی نمایشگاه توانمندی های کرمانشاه در سلیمانیه عراق

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: مجوزهای لازم برای برپایی نمایشگاه توانمندیهای کرمانشاه در سلیمانیه عراق را در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نهایی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیوان کاشفی اظهار کرد: صبح روز دوشنبه (22 آذر) برپایی همایش را درسالن اجتماعات اتاق بازرگانی داریم که در قالب چهار پنل تخصص صنعت، معدن و تجارت، پنل عمرانی و زیرساختی، پنل کشاورزی و پنل توریسم درمانی، گردشگری و صنایع دستی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت 16 و 30 دقیقه بعدازظهر همان روز افتتاح نمایشگاه را داریم که تقریبا از تمام واحدهای تولیدی و صنعتی خوب و مطرح استان از جمله صنایع سیمان، کاشی و سرامیک، صنایع فولاد، صنایع غذایی و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یادآوری کرد: روز 23 آذر نیز دو جلسه همزمان داریم که یک جلسه دیدار با سفرای کشورهای مختلف است و جلسه دیگر نشست رو در رو با مهمانان عراقی.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه مغایرتی با برپایی نمایشگاه توانمندیهای کرمانشاه در "سلیمانیه" ندارد، تصریح کرد: این نمایشگاه نیز باید در اسفند امسال یا اردیبهشت سال آینده برگزار شود.

کاشفی با بیان اینکه هزینه هر مترمربع نمایشگاه بدون یارانه حدود 180 دلار خواهد بود، تاکید کرد: اگر مجوز و یارانه سازمان توسعه تجارت را بگیریم می‌توانیم این رقم را تا 80 دلار هم کاهش دهیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار