ذوالقدر در نشست خبری:

تشریح جزئیات سفر هیئت پارلمانی به مجمع مجالس آسیایی

رئیس هیئت پارلمانی اعزامی ایران به اجلاس مجمع مجالس آسیایی جزئیات سفر این هیئت به مجمع مجالس آسیایی را تشریح کرد.

تشریح جزئیات سفر هیئت پارلمانی به مجمع مجالس آسیایی
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس طی نشستی خبری جزئیات سفر هیئت پارلمانی به مجمع مجالس آسیایی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه مجمع مجالس آسیایی در سال یک بار برگزار می‌شود، افزود: در این نشست 23 کشور حضور داشتند، روسای هیئت‌های حاضر در مجلس دیدگاه‌ها و نظراتشان را مطرح کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هدف کلی مجالس آسیایی رسیدن به صلح و توسعه پایدار است، گفت: می‌کوشیم با حضور در این مجالس بتوانیم با تعامل همه کشورها در راستا صلح و توسعه پایدار قدم برداریم.

ذوالقدر با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و مالی این مجمع گفت: بحث تشکیل پارلمان آسیایی از جمله موضوعاتی بود که در این مجمع مطرح شد و پیگیری آن به عهده کشور پاکستان قرار گرفت، همچنین قرار شد در نشست کمیته سیاسی این مجمع که تا دو ماه آینده در اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود، در این مورد صحبت شود.

وی در ادامه از انتخاب مجیدی به عنوان دبیر کل دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی خبر داد و گفت: همچنین در حاشیه این اجلاس نشست و گفتگو داشتیم.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: نشست بعدی مجمع مجالس آسیایی سال آینده در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، پارلمانی ، مجالس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار