اصفهان؛

همایش یاوران وقف از کتاب فرهنگ جامع امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان رونمایی کرد

معرفی 130 بقعه متبرکه و امامزادگان کاشان در قالب کتاب فرهنگ جامع امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان و حومه همراه با تصاویر چاپ و رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیین رونمایی این کتاب با حضور مدیر كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان در قالب همایش یاوران وقف در بقعه سلطان امیر احمد بن موسی (ع) کاشان برگزارشد.
این کتاب به همت  دکتر مجید زجاجی  محقق و پژوهشگر کاشانی در 583 صفحه گردآوری شده است.
کتاب شامل پیام های امام جمعه کاشان، مدیر کل اوقاف استان اصفهان و رییس اداره اوقاف کاشان، مقدمه، امامزادگان و بقاع متبرکه و فهرست منابع با تیراژ یکهزار نسخه از انتشارات کتابک به چاپ رسیده است.
جمع آوری مطالب کتاب و تحقیق و پژوهش میدانی آن توسط دکتر زجاجی به عنوان یک اقدام فرهنگی مذهبی کاملا تبرعی به سفارش اداره اوقاف کاشان انجام شده است.
کتاب فرهنگ جامع امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان حاصل 300 مصاحبه دکتر زجاجی با مردم و تحقیق میدانی وسیع با بیش از 250 دفعه مراجعه به بقاع متبرکه گردآوری و تالیف شده است.
شایان ذکر است این کتاب در همایش یاوران وقف بین تمامی حضار شرکت کننده در همایش توزیع و اهدا شد.
آیین رونمایی از کتاب فرهنگ جامع امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان و حومه در قالب همایش یاوران وقف با حضور مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تجلیل از 18 نفر از اعضای هیات امنای بقاع متبرکه کاشان و آیین آغاز به ساخت طرح توسعه آستان مقدس سلطان امیر احمد بن موسی المبرقع با عنوان رواق جواد الایمه در آستان مقدس سلطان امیراحمد بن موسی علیه السلام کاشان برگزارشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.