خرازی در جمع خبرنگاران:

برخی‌ خواهان تقویت تروریست در غرب آسیا هستند/ایران در مقابل تروریست‌ها مقاومت خواهد کرد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدف دفاع از ثبات و امنیت منطقه در مقابل تروریست‌ها مقاومت خواهد کرد.

برخی‌ خواهان تقویت تروریست در غرب آسیا هستند/ایران در مقابل تروریست‌ها مقاومت خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سیدکمال خرازی" رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه اجلاس امنیتی تهران  با حضور در جمع خبرنگاران، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین عامل برای وجود امنیت و ثبات در منطقه دانست و گفت: ما به عنوان جمهوری اسلامی خواهان امنیت در منطقه بوده و هستیم و نگاه‌مان در منطقه مبتنی بر ثبات و امنیت بوده است.
 
وی ادامه داد: نگاه جدیدی بر امنیت در منطقه حاکم شده است، جمهوری اسلامی ایران برای ثبات و امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفته و خواهد گرفت و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پایان خاطرنشان کرد: برخی‌ها خواهان ناامنی در منطقه غرب آسیا هستند و می‌خواهند با تولید و تقویت تروریست غرب آسیا را به منطقه‌ای ناامن تبدیل کنند،  جمهوری اسلامی ایران با هدف دفاع از ثبات و امنیت منطقه در مقابل تروریست‌ها مقاومت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار