رقابت هاي جهاني كشتي اوزان غير المپيكی:

حسین خانی در گروه شانس مجدد/با حذف قادریان شاگردان اشکانی حتی یک بُرد هم کسب نکردند

مصطفی حسین خانی به گروه شانس مجمد مسابقات وزن 70 كيلوگرم كشتي آزاد رقابت هاي جهاني اوزان غیر المپیکی در شهر بوداپست مجارستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این رقابت ها، مصطفي حسين خاني در دور نخست در حالی که در تایم نخست 9 بر صفر، از آميت كومار هندی پیش بود، با توجه به اینکه این کشتی گیر بدلیل مصدومیت از مچ پا به کشتی ادامه نداد، پیروز میدان شد، حسین خانی در دور دوم به مصاف ياكوب گور از تركيه رفت و با نتیجه 2 بر صفر از سد وی گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ماگومد قربان علی اف دارنده مدال برنز جهان از روسیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر مغلوب این کشتی گیر شد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال حسین خانی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله ابتدا باید با میروسلاو کایروف از بلغارستان مبارزه کند و در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز به مصاف رشید قربان اف کشتی گیر مطرح ازبکستانی می رود.

در وزن 80 كيلوگرم كشتي فرنگي، يوسف قادريان در دور اول مقابل الكس ميشل بيوربرگ كسيديس از سوئد با نتیجه 11 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل رفیق حسین اف از آذربایجان، قادریان از دور مسابقات کنار رفت.
بر این اساس و با توجه به حذف افشین بیابانگرد در دور نخست رقابت های جهانی کشتی فرنگی در وزن 71 کیلو گرم که روز گذشته برگزار شد شاگردان اشکانی در این دوره از رقابت های جهانی نتوانستند حتی یک پیروزی را هم کسب کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار