فاکس نیوز گزارش داد:

رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون مشروعیت انتخاب ترامپ برای ریاست جمهوری را زیر سؤال برد

رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون با استفاده از ادعای سیا مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، مشروعیت انتخاب ترامپ را زیر سؤال برد.

تلاش رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون برای تغییر رأی اعضای کالج الکترال آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فاکس نیوز؛ با مطرح‌شدن ادعای سازمان سیا مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، برخی از مقامات ارشد حزب دموکرات با بهره‌گیری از این موضوع سعی در تأثیرگذاری بر نتیجه آرای الکترال دارند.

جان پودستا، رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون و از قربانیان هک ایمیل با استفاده از ادعای سازمان سیا در کنار دیگر اعضای ستاد انتخاباتی کلینتون، مشروعیت انتخاب ترامپ برای ریاست جمهوری را زیر سؤال برده است و خواهان ارائه گزارش‌های اطلاعاتی به اعضای کالج الکترال پیش از اعلام رأی نهایی شده و از درخواست برخی اعضای کالج الکترال برای بررسی گزارش‌های اطلاعاتی پیش از رأی نهایی حمایت کرده است.

بیش از یک ماه از انتخاب دونالد ترامپ برای سمت ریاست جمهوری آمریکا می‌گذرد ولی برخی از دموکرات‌ها همچنان حاضر به قبول آنچه رخ‌داده نیستند. دموکرات‌ها پیش از انتخابات آمریکا نیز نسبت به دخالت‌های سایبری روسیه در انتخابات این کشور هشدار داده بودند. به عقیده آن‌ها دخالت روسیه در انتخابات آمریکا کاملاً واضح و مبرهن است؛ با این تفاوت که هیچ مدرکی در دست دموکرات‌ها نیست. دموکرات‌ها قادر به پذیرش پیروزی نامزد جمهوری‌خواه نیستند و با اعلام برتری آرای 2.5 میلیونی کلینتون نسبت به ترامپ، هرگونه تردید درباره شکست نامزد دموکرات کنار گذاشته شده است.

در حال حاضر، مقامات ارشد حزب دموکرات در انتظار برگزاری جلسه پیش از اعلام رأی نهایی کالج الکترال هستند. در صورتی که، گزارش‌های اطلاعاتی حزب دموکرات قانع‌کننده باشد، احتمال رد دونالد ترامپ از سوی برگزینندگان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار