آبادان؛

پذیرش حدود ۸۰۰ دانش آموز شهرهای آبادان و خرمشهر در دانشگاه های مختلف

۸۰۰ دانش آموز آبادانی وخرمشهری در دانشگاه های مختلف پذیرفته شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب وکار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در کنار توجه و بها دادن به مقاطع تحصیلی مختلف اعم از پیش دبستانی، دبستانی، راهنمایی و متوسطه در بحث کنکور و ورود دانش آموزان به دانشگاه، برنامه ریزیهای خوبی را طی دو سال اخیر با ادارات آموزش و پرورش منطقه (شهرستانهای آبادان و خرمشهر) به انجام رساندند.

سید علی موسوی  افزود: خوشبختانه حاصل این برنامه ریزی و هماهنگی در کنار حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند به صورت برگزاری کلاسهای کنکور و مشاوره کنکور و همراهی خوب ادارات آموزش و پرورش دو شهرستان، پذیرش حدود ۸۰۰ دانش آموز منطقه  در دانشگاههای مختلف در سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ و پس از شرکت در آزمون سراسری بود.

وی گفت: از تعداد کل پذیرفته شدگان آبادانی و خرمشهری در دانشگاه ها ۱۵۰ نفرشان در رشته های مهندسی، ۳۴ نفر در رشته پزشکی و مابقی نیز در در مقاطع کاردانی، کارشناسی و حتی دکترا  پذیرفته شدند.

به گفته موسوی، پذیرفته شدگان در دانشگاههای سراسری اعم از دولتی و پیام نور در مقاطع روزانه و شبانه قبول شدند که نتیجه تلاشهای صورت گرفته از سوی ادارات شهرهای آبادان و خرمشهر و با همراهی و حمایت سازمان منطقه آزاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.