منصوریان: فضای مجازی برای بازیکنان استقلال خطرناک است/ ناهنجاری های هیئت مدیره را در نیم فصل از بین می بریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فضای پریشان مجازی و ناهنجاری های آن زیبنده مردم ایران نیست و این فضا برای بازیکنان استقلال خطرناک است.

منصوریان: دنبال بازگرداندن انرژِی مثبت به استقلال هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پدیده بیان کرد: ابتدا باید فرا رسیدن هفته وحدت را به مردم ایران تبریک بگویم. ضمن این که درگذشت مادر علی نظرمحمدی و پدر رضا مهاجری  را هم به آن ها و خانواده این 2 عزیز تسلیت می‌گویم. امیدوارم آنها تمام اهالی فوتبال ایران را در غم خود شریک بدانند.

وی افزود: فردا بازی مهمی مقابل پدیده داریم. این تیم روند خوبی برابر پرسپولیس داشت. می خواهیم با کسب سه امتیاز دیدار مقابل پدیده، انرژِی مثبت را به استقلال بازگردانیم.

وی در مورد وضعیت استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل، بیان کرد: قرار است در نشستی که همراه با افتخاری و بهتاش فریبا پس از بازی با پدیده برگزار می کنیم در این مورد تصمیم بگیریم.
 
منصوریان درباره وضعیت روحی و روانی بازیکنانش پس از شکست مقابل تراکتورسازی، بیان کرد: در نیمه دوم دیدار با تراکتورسازی و نیمه اول بازی با پیکان خوب نبودیم. ابتدا به دنبال بازگشت اعتماد به نفس بازیکنان و پس از آن اجرای تدابیر تاکتیکی هستیم. این که ما پس از زدن گل اول در برخی بازی ها بی نظم می شویم و نتیجه را از دست می دهیم یک ضعف است که باید برطرف شود.
به بازیکنانم این انرژی را منتقل کرده ام که اگر تا دقیقه 95 گل نخوردند، گل برتری را به ثمر برسانند.  ساختار دفاعی استقلال باید به گونه ای باشد که بدون گل خورده از زمین بیرون بیاییم.
 
وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم در تمرینات 2 روز اخیر راضی هستم. باید برنامه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را برای آن ها ترسیم کنیم تا از لحاظ ذهنی آماده شوند. استقلال نیازی ندارد زمانی که با یک گل از حریف پیش است به دنبال گل دوم باشد. ساختار دفاعی استقلال نیاز به ترمیم دارد و این کار نیاز به حمایت بازیکنان بزرگ تیم دارد.
 
 منصوریان درمورد حضور بازیکنان استقلال در صفحات مجازی تصریح کرد: با مسائل جانبی کاری ندارم اما سعی می کنیم بازیکنانمان را از فضای مجازی دور نگه داریم. فضای پریشان مجازی و ناهنجاری های آن زیبنده مردم ایران نیست.در بین بازیکنان نسل های قدیمی تر چنین جوی وجود نداشت اما چند بازیکن ما مرد سال فوتبال آسیا شدند و در اروپا 19 لژِیونر داشتیم.
 
وی افزود: سعی می کنیم بازیکنان را از این فضای خطرناک خارج کنیم چرا که در صفحات مجازی دوست و دشمن را نمی توان تشخیص داد.گروه آنالیز خبری استقلال اخباری را به من رساندند که جو خطرناک این فضا را تائید می کند.
 
سرمربی استقلال درمورد بحث اولتیماتوم هیئت مدیره به وی بیان کرد: در این مورد نیم فصل صحبت می کنیم. فضای هیئت مدیره باید حمایتی باشد. روز گذشته در خدمت وزیر بودیم و از دیدگاه حمایتی وی لذت بردیم. هر روز با جهانیان با رئیس هیئت مدیره در تماس هستم اما ناهنجاری های هیئت مدیره باید در نیم فصل از بین برود. به دنبال الگو هیئت مدیره در جهان هستیت تا ببینیم یک عضو آن در طول هفته 30 بار مصاحبه می کند؟ خارج از هر بحث جانبی به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و در نیم فصل به مباحث هیئت مدیره رسیدگی می کنیم.

وی ادامه داد: فشار زیادی که در این مدت روی من بود را تحمل کردم اما برخی دوستان استقلال را از مسیر اصلی منحرف می کنند. مسیر خود را مشخص کرده اما نمی دانم زمانی که با طعنه مواجه می شوم ، چه کار کنم. در ابتدای راهی سنگین قرار دارم. شما شروع کار من و بحران های این مسیر را با سایر سرمربیان استقلال مقایسه کنید. سر قول ابتدای فصلم به هوادارن استقلال می مانم و به زودی نام افرادی که می خواهند به ریشه استقلال ضربه بزنند را می گویم.نیم فصل جالبی پیش روی ما است چرا که قصد دارم نام برخی افراد را مسقیم بگویم.
 
منصوریان در مورد پیشنهاد استقلال به ایمان مبعلی بیان کرد: در نیم فصل لیست خرید داریم اما با مبعلی صحبت نکرده ایم. اگر امیدی به تیمم نداشته باشم از خانه بیرون نمی آیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد احتمال اضافه شدن یک مربی خارجی به کادرفنی این تیم، تصریح کرد: هیچ کس را به کادر فنی اضافه نمی کنیم. نباید به مربی ایرانی توهین کنیم. بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی که سرمربی من بوده اند اکنون در کادرفنی استقلال حضور دارند. استیو جونز از بهترین مربیان بدنسازی است که به ایران آمده است. جوانمردانه نیست که  از آمدن مربی خارجی یا تمرین‌دهنده صحبت کنیم. با این صحبت به عملکرد کادر من در چند سال اخیر توهین می شود.
 
منصوریان در خصوص مصدومان و محرومان تیم استقلال برای دیدار با پدیده گفت: محروم نداریم. روزبه چشمی از شروع نیم‌فصل وارد تیم می شود، وریا غفوری هم دو هفته دیگر به تیم اضافه می‌شود. میثم مجیدی هم به زودی به تمرینات می رسد و امیدوارم تا پایان فصل مصدومی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
منصوریان اگه ضعفی داری گردن فضای مجازی ننداز خودت شاید حال نداری گناه دیگران چیه؟ مگه قدیم موبایل و اینترنت بود که فضای مجازی باشه این حرفها می بخشید خیلی ........و نا اگاهانه و نادانانه است مسی و رونالدو که الان بهترین بازیکنان دنیان مگه تو فضای مجازی نیستن؟ چه ربطی داره؟این حرفهای تو چه ربطی داره ؟خیلی بی ربط و نامربوطه کار اشتباه و ....... نکن .فضای مجازی هم خوبه هم بد هم خوبی داره هم بدی میشه باهاش خوب بود خوب کار کرد استفاده برد استفاده رسوند هم برعکش ،بد. هیچ کس در حریم شخصی و خصوصی و زندگی دیگران نباید دخالت کند اول انسان،ادم خودش را نگاه کند نصیحت کند ضعفها و خوبی بدی های خودش را ببیند بعد به دیگران نگاه کند در چهار چوب چیزی به انها بگوید.
آخرین اخبار