شجاعی هم راه پولادی را می رود!؟/ صلابتی در حکم احضار وجود ندارد

مسعود شجاعی به کمیته اخلاق احضار شد و باید بابت اظهاراتش علیه فوتبال ایران توضیح بدهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود شجاعی پس از انتقاد تند از فوتبال و وضعیت ورزش در ایران از سوی کمیته اخلاق برای ادای توضیحات احضار شد اما با وجود گذشت حدود 2 هفته از این ماجرا هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است  به نظر می رسد در این باره هم صلابت لازم برای بازخواست وی وجود ندارد.

مهرداد پولادی را فراموش نکردیم، به راحتی آب خودرن رفت و عطای تیم ملی را هم به لقایش بخشید و در دیار اعراب به فوتبال خود ادامه می دهد، دلار می گیرد و ما هنوز منتظریم که پولادی برای ادای توضیحات در مورد کارت پایان خدمت مشکل دارش به ایران بیاید.

به نظر می رسد در مورد مسعود شجاعی نیز این داستان صدق می کند و شاید گذشت زمان مشمول پرونده مسعود هم بشود و یا اگر بدبینانه تر نگاه کنیم این پرونده هم به فراموشی سپرده شود.

مسئولان کمیته اخلاق می بایستی با حکمی قوی تر وی را احضار کنند و ضرب الاجلی را در این باره در نظر بگیرند و با قاطعیت با این پرونده برخورد کنند که در غیر این صورت شاید حرف های مسعود شجاعی از چند درصد مقبولیتش بالاتر رود.

مسعود شجاعی حرف های جالبی نزد و حداقل اگر چند در صد هم در فوتبال ما فساد وجود داشته باشد، اینکه چرا مسعود این زمان را برای به قول خودش افشاگری انتخاب کرد، باز هم جای بحث دارد.

مسعود شجاعی و اعترافاتی به سبک "وود وارد"
مسعود شجاعی ملی پوش کشورمان را که می شناسید روز های خوب داشته و روز های بد هم کم نداشته است و خیلی وقت ها از دستش حرص خوردیم و از آنهایی که او را به تیم ملی دعوت کردند گلایه کردیم.

پشت پرده خیلی حرف ها زدیم و حلالیت خواستیم که نکند مسعود، پولکی به تیم ملی می رسد؟
مسعود روزهای آخر فوتبالش را طی می کند و در مصاحبه ای تصویری با یکی از مجریان به ظاهر اینوری و در باطن اونوری مصاحبه کرده است.

این سال ها برایمان عادی شده که افرادی برای رسیدن به آنطرف، این طرفی ها را به باد دروغ ببندند، شاید روزگار خوش فرنگ نصیب دائمی شان شود.

این نه در ورزش و تلویزیون و فرهنگ و سینما که در بسیاری از بخش ها وجود داشته و عادت کردیم. اما باور کنید مسعود شجاعی در مصاحبه با اونوری ها به مطالبی اشاره کرد که شک کردیم این "مسعود" است یا "وود وارد"؟

اعترافات فوتبالی مسعود تلخ بود و غیر فوتبالی ها تلخ تر. همانطور که "وود وارد" انگلیسی پرده از فسادی عظیم در انگلیس برداشت.

یاد موارد لازم برای دریافت اقامت دائم افتادیم
یاد شهرت های کاذب و مقطعی کانال های اونور آبی افتادیم و تبلیغاتی که گاهی هوش از سر بعضی ها می برد و بعد در یک فاصله کوتاه رویاها را سراب می کند.

مسعود بازیکنی بود که آکادمیک و از نوجوانی فوتبالیست شد، اگر فسادی بود، مسعود هم از همان بیرون آمد، یادمان هست که مسعود هم دلخور بود از بی احترامی در ورزشگاه های کشور
در مورد پیشنهاد رشوه حرف زدی یاد روز هایی افتادیم که تو در زمین راه میرفتی و فیکس بودی.

ما حرص می خوردیم و در طول نود دقیقه تهمت می زدیم و بعد استغفار می کردیم و حلالیت می خواستیم.

مگر می شود مسعود شجاعی با پول به تیم ملی بیاید؟
اما این روز ها با هر بار گوش دادن صحبت هایت باز شک می کنیم چون مسعود گفت که بله می شود.

خیلی دلم به حال مهاجران و اتباع خارجی سوخت که شما به فکرشان بودی، راستی شما با این حرف هایی که زدی احتمالا این مشکل را نخواهی داشت.

روزهای آخر فوتبال است و باید دست انداخت به اعتقادات، باید فرار کرد از واقعیت ها و بعضی را هم وارونه کرد چون تا دنیای تو وارونه نشود که از آسیا به اروپا نمیرسی.

بازی های تو تمام شده چون آخر فوتبال برای توست اما این بازی تمام شدنی نیست، بحثی را باز کردی که در تاریخ فوتبالی تو می ماند و دوستداران فوتبال با این بازی ها آشنا هستند.

خدا کند کسانی که شما متهم شان کردید برخلاف متهم "وود وارد" زنده باشند مجازات شوند تا شما دِین خود را به نسل جدید ادا کرده باشید و حقوقی را ستانده باشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار