کمک داور بین المللی فوتبال:

هند از بهترین داوران جهان استفاده می کند/ قضاوت کم نقصی داشتیم

رضا سخندان کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان از قضاوت دیدار فینال سوپر لیگ هند ابراز رضایت کرد.

رضا سخندان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار فینال سوپر لیگ هند که دیروز و با قضاوت داوران ایرانی برگزار شد اظهار کرد: همان طور که می دانید هند برای پیشرفت فوتبال حرفه ای خود از بهترین داوران جهان استفاده می کند و اکثر بازی های فوتبال این کشور را داورهایی از آسیا،آمریکای جنوبی و مکزیک قضاوت می کنند.

وی افزود: در همین راستا فدراسیون فوتبال هند از تیم داوری ما برای قضاوت بازی فینال سوپر لیگ هند دعوت کرد که این دیدار میان تیم های کرالا بلاسترز و اتلتیکو کلکته برگزار شد و در نهایت تیم اتلتیکو موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

کمک داور بین المللی کشورمان با ابراز رضایت از قضاوت این دیدار گفت: بازی خوبی بود و تیم داوری ما قضاوت کم نقصی داشت، حدود شصت هزار تماشاگر هندی به ورزشگاه آمده بودند و رئیس فدراسیون فوتبال هند، رئیس کمیته داوران و رئیس لیگ حرفه ای هند نیز حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تماشاگران، تیم ها و مسئولان برگزاری مسابقه همگی از قضاوت تیم داوری ایرانی راضی بودند و ما بسیار خوشحالیم که بار دیگر توانستیم با یک قضاوت عادلانه نام ایران را در میادین بین المللی فوتبال مطرح کنیم و از زمین مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

سخندان در پایان در مورد زمان بازگشت تیم داوری کشورمان به ایران عنوان کرد:اکنون در شهر گوچی هند مستقر هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید فردا سه شنبه به کشور عزیزمان بازمی گردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار