عباسی در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

عدم وجود مدیریت یکپارچه، مشکلات را حل نمی کند/ راه آهن به شهرداری زمین متری ۹ میلیون تومان می فروشد

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اینکه مدیریت واحد شهری اجرایی نشده است، گفت: تا زمانی که مدیریت یکپارچه وجود نداشته باشد، مشکلات حل نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران،‌ با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷، اظهار داشت: در منطقه ۱۷، ۴ هزار خانواده شهید زندگی می‌کند که باید در این منطقه به حرمت شهدا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به روشنایی خیابان زمزم در منطقه ۱۷، افزود: این پروژه در دستور کار قرار گرفته و در آینده ی نزدیک نسبت به روشنایی این خیابان اقدام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه مدیریت شهری واحدی در شهر وجود ندارد، تأکید کرد: به همین دلیل برای ارائه خدمات به شهروندان شهر تهران با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه نسبت به روشنایی حریم راه‌آهن در منطقه ۱۷ اقدامات لازم صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر کمتر شاهد حضور معتادین متجاهر در این محله هستیم.

عباسی با بیان اینکه منطقه ۱۷ دارای جمعیت جوانی است، گفت: امروزه آسیب های اجتماعی به دلیل مسائل اقتصادی، جوانان را تهدید می‌کند، به همین منظور در راستای کاهش این آسیب ها باید اقدامات ویژه ای انجام دهیم. 

وی در خصوص مشکلات راه‌آهن، تصریح کرد: بر اساس جلسه‌ای که در کمیسیون برگزار شد، ۸۰ درصد راه‌آهن خدماتی و رفاهی و ۲۰ درصد دیگر تجاری خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۷ با بطان اینکه به ۳ کیلومتر راه‌آهن در منطقه ۱۷ وجود دارد، تصریح کرد: با این مساحت می‌توان اقدامات خوبی در این منطقه انجام داد. 

عباسی ادامه داد: راه‌آهن زمین متری ۹ میلیون تومان به شهرداری می‌فروشد و ما قصد داریم این زمین ها را به فضای سبز تبدیل کنیم. 

وی یادآور شد: آیا عقل قبول می‌کند که در منطقه ۱۷، زمین متری ۹ میلیون تومان خریداری شود؟

عباسی تأکید کرد: امیدواریم مدیرعامل جدید راه‌آهن نسبت به توافق لازم با شهرداری در خصوص خط راه‌آهن اقدامات ویژه ای انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار