وزارت خارجه افغانستان حمله تروریستی برلین و ترور سفیر روسیه در ترکیه را محکوم کرد

وزارت خارجه افغانستان حادثه تروریستی در برلین آلمان که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر شد، محکوم کرد و آن را دشمنی آشکار با بشریت دانست.

وزارت خارجه افغانستان حمله تروریستی برلین را محکوم کرد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان در پی حمله تروریستی شب گذشته در برلین طی پیامی به خانواده‌های قربانیان این حادثه و دولت و مردم آلمان تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

در اطلاعیه وزارت خارجه آمده است که تروریستان بار دیگر، با این حمله وحشیانه و هدف قرار دادن افراد ملکی، دشمنی شان را با بشریت آشکار ساختند.

جمهوری اسلامی افغانستان باور دارد که اینگونه اعمال ضد انسانی گروه های تروریستی، عزم و اراده دولت و مردم آلمان و جامعه جهانی را برای تشریک مساعی در مبارزه با این گروه های جنایتکار، راسختر می سازد.

این وزارتخانه همچنین در اطلاعیه‌ای ترور سفیر روسیه در انقره را محکوم کرد اعلام کرد: این حمله تروریستی در مخالفت صریح با موازات اسلام و اصول پذیرفته شده مصؤنیت دیپلماتیک است.

این وزارت ضمن محکوم کردن ترور سفیر روسیه، گروه های تروریستی را دشمنان ثبات جهانی عنوان کرده و مبارزه در برابر این گروه های جنایتکار را مستلزم همکاری نزدیک کشورهای جهان دانسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار