اهواز؛

اندیمشک میزبان کنگره ملی ملک ملکوت

پنجمین کنگره ملی ادبی ملک ملکوت نکوداشت ادبی دوکوهه در اندیمشک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به برگزاری پنجمین کنگره ملی ادبی در این شهرستان گفت: این کنگره با عنوان ملک ملکوت نکوداشت ادبی دوکوهه انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پنجمین کنگره ملی ادبی شعر و داستان با عنوان ملک ملکوت برگزار خواهد شد.

بازگیر با بیان اینکه این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد افزود: برگزاری این کنگره با عنوان نکو داشت ادبی دوکوهه اندیمشک خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: این همایش با محوریت توجه بیشتر به شعر و داستان و شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های ادبی انجام می‌پذیرد.

بازگیر با بیان اینکه این کنگره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، بیان داشت: بخش ویژه این کنگره در دو محور ادبیات پایداری و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش ویژه که با پرداختن به دو کوهه است در اولویت خوانش خواهد بود تصریح کرد: باز‌شناسی و احیا کردن آموزه‌های دفاع مقدس، اعتلا و ترویج ادبیات پایداری، ثبت موقعیت‌ها و اماکن دوران دفاع مقدس و نقش آن‌ها در این دوران و هویت بخشی به شعر و ادبیات دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.

بازگیر با بیان اینکه برای ارسال مطالب به این کنگره هیچ محدودیت سنی وجود ندارد خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده و در سه نسخه با ذکر تمام مشخصات و آدرس باشد و هر فرد می‌تواند در هر بخش حداکثر 5 اثر ارسالی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا یکم اسفند سال جاری خواهد بود و کنگره در روز 13 اسفند انجام خواهد پذیرفت عنوان داشت: به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بازگیر در پایان با بیان اینکه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد گفت: ایمیل molkemalakoot@gmail. com نشانی ارسال این آثار است همچنین دورنگار این اداره با شماره 06142654316 و نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، صندوق پستی 371 از دیگر راه‌های ارسال آثار به این کنگره هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.