سرلشکر صفوی در سومین سالگرد درگذشت مرحوم پرورش؛

یکی از کارهای بزرگ مرحوم پرورش، آموزش نیروهای کارآمد بود/ نقص اصلی از زمان پیروزی انقلاب، عدم کادرسازی است

یکی از کارهای بزرگ مرحوم پرورش، آموزش نیروهای کارآمد بود/ نقص اصلی از زمان پیروزی انقلاب، عدم کادرسازی استمشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی گفت: یکی از کارهای بزرگ مرحوم پرورش، آموزش نیروهای کارآمد بود. 

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی، در آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم سید علی اکبر پرورش از مبارران بنام انقلابی که در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: محروم پرورش، یک انسان مطلوب و از نظر مبانی نظری و اعتقادی، شخصی والا بود. 

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی ادامه داد: زمانی که در یک کشور بخواهند یک نظام سیاسی جدید را برنامه‌ریزی کنند، به این معنی که اساس یک حکومت جدید مانند جمهوری اسلامی را تاسیس و اداره نمایند، اندیشه، نقش مهمی را ایفا می‌کند. 

وی افزود: در تنظیم روابط سه قوه و یا در بحث جنگ، یک اندیشه جامع برای مدیریت نیاز است که به حق، مرحوم پرورش این اندیشه را داشت و همچنین در تدوین قوانین در ابتدای انقلاب و شکل‌گیری نظام اسلامی نیز نقش فراوانی ایفا کرد. 

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی تصریح کرد: انصافاً برای تشکیل یک حکومت باید اندیشه و تفکر سیاسی عمیقی وجود داشته باشد که این مهم فقط در انسان‌های خداشناس وجود دارد که مرحوم پرورش نیز این گونه بود. 

سرلشکر صفوی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: مرحوم پرورش، با اخلاق و رفتار خود تأثیر زیادی در جامعه داشت و توانست درباره یکی از نواقص اصلی جامعه که از زمان آغاز انقلاب وجود داشت که همان فقدان کادرسازی در کشور بود، کارهای فروانی انجام دهد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار