لرستان؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درلرستان و استاندار در پی درگذشت آیت الله میانجی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله حسینی میانجی نماینده ولی فقیه سابق استان لرستان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این پیام آمده است: ارتحال عالم جلیل‌ القدر، روحانی وارسته حضرت آیت‌ الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی ‌فقیه در استان لرستان و امام ‌جمعه خرم‌ آباد موجب تأثر و اندوه گردید. 

در این پیام آمده است: آن عالم ربانی که از سوی امام خمینی(ره) به ‌عنوان نماینده ولی ‌فقیه در لرستان منصوب گردید و سالیان متمادی در این استان ولایتمدار منشا آثار و برکات فراوان بوده با زهد و تقوا مامن و پناهگاه مردم و خطابه و روشنگری در ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام در جهت حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب مدظله‌ العالی، تلاش و کوشش نمودند. 

استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان در این پیام افزودند: بدون تردید زحمات مخلصانه این سید بزرگوار در ذهن و خاطر مردم قدرشناس استان لرستان برای همیشه باقی و در نزد خدای متعال مأجور است. 

در این پیام آمده است: اینجانبان مصیبت درگذشت این عالم زاهد و عارف را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان لرستان به ‌ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت می‌ نماییم. 

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار