گرگان؛

کشف ٢٤ کیلوگرم ماهی خاویاری در بندر ترکمن

٢٤ کیلوگرم ماهی خاویاری در بندر ترکمن کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: این میزان ماهی خاویار که از نوع تاس‌ماهیان بودند با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز (ماهیان خاویاری و خاویار) از بازار ماهی فروشان بندرترکمن هنگام بازدید از غرفه ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ غفار سعیدی‌نسب افزود: گوشت ماهی خاویاری کشف شده در این عملیات بلاصاحب بوده که پس از بررسی‌های لازم، پرونده تشکیل شده، جهت رسیدگی قضایی به اداره حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ارسال شد

وی ادامه داد: مأموران یگان ویژه حفاظت شیلات استان طی عملیات شبانه دریایی، با هدف حفظ ماهیان خاویاری در حوزه‌های گمیشان، خواجه نفس و میانقلعه به دریا اعزام شدند.

سعیدی‌نسب اضافه کرد: در این عملیات مأموران گشتی یگان توانستند تعداد دوهزار و ۱۰۰ رشته دام فلسدار، ۱۲ شاخه لنگر و ۱۶ کیلوگرم ماهی استخوانی کشف و ضبط کنند و ۲۷ قطعه بچه‌ماهی غضروفی زنده در دریا رهاسازی شد.

وی گفت: درعملیاتی دیگر هم مأمورین یگان حفاظت شیلات گلستان، در حوزه گمیشان و میان‌قلعه، تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ رشته دام فلسدار و ۱۹ شاخه لنگر کشف و ضبط و ۲۸ قطعه ماهی غضروفی زنده نیز در دریا رهاسازی کردند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.