نخستین دوره کلاس داوری فوتبال بانوان برگزار شد/خبرنگاران را به بیرون از کلاس هدایت کردند

کلاس‌های داوری بانوان در حالی افتتاح شد که خبرنگاران را از این کلاس بیرون کردند تا دبیرکل فدراسیون فوتبال حرف‌های اختصاصی با داوران بزند.

نخستین دوره کلاس داوری فوتبال بانوان برگزار شد/خبرنگاران را از کلاس بیرون انداختندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره کلاس داوری بانوان عصر امروز با حضور علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون و حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری در سالن آمفی تئاتر کمپ آکادمی تیم های ملی فوتبال برگزار شد.

حدود 50 داور در این کلاس سه روزه که تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد، شرکت کرده اند.

از نکات جالب این کلاس هدایت خبرنگاران به بیرون از سالن در زمان شروع مراسم بود.

این درحالی است که سایت فدراسیون روز گذشته از برگزاری این کلاس با حضور رئیس فدراسیون خبر داده بود. به همین دلیل خبرنگاران برای پوشش خبری کلاس دانش افزایی داوران در کمپ تیم های ملی حضور داشتند اما اسدی دبیرکل فدراسیون از مجری مراسم درخواست کرد خبرنگاران را از سالن خارج کند چرا که قصد داشت با داوران به صورت اختصاصی صحبت کند.

با وجود دعوت فدراسیون فوتبال از اصحاب رسانه برای حضور در مراسم های مربوط به این فدراسیون چندمین بار است که خبرنگاران مورد کم لطفی مسئولان فدراسیون فوتبال قرار می گیرند.

البته حسن کامرانی‌فر در پایان گفت‌وگوی خود از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اسدی هم با بیان این موضوع که در کلاس‌های داوری بحث‌های آسیب‌شناسی مطرح می‌شود که شاید لازم به رسانه‌ای شدن نداشته باشد دلیل بیرون کردن اصحاب رسانه را این مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار