سمنان;

صدور بیش از 100 هزار کارت ملی هوشمند در سمنان

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان از صدور ۱۶۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس قندالی مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان گفت : در حال حاضر صدور کارت هوشمند از طریق 12 اداره و نمایندگی ثبت‌احوال در سراسر این استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا یک‌سوم واجدین شرایط در استان سمنان برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند افزود: در حال حاضر حدود 200 هزار نفر درخواست صدور کارت هوشمند خود را به این اداره‌کل ارائه دادند که 160 هزار نفر آنان کارت هوشمند خود را دریافت کردند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان، اظهار داشت : در مجموع بین 560 تا 580 هزار نفر در این استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند هستند.

قندالی با اشاره به اینکه فرآیند صدور کارت هوشمند مدتی طولانی شده بود، گفت: هم‌اکنون این مشکل که به دلیل کمبود اعتبارات به‌وجود آمده بود رفع شده و روند صدور کارت‌ها تسریع شده است.

وی از آمادگی این اداره‌کل برای دریافت درخواست صدور کارت هوشمند خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر 12 اداره و نمایندگی ثبت‌احوال 19 دفتر پیشخوان و 9 دفتر پستی در سراسر این استان آماده ارائه خدمات به مردم استان سمنان هستند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان از این اداره کل به عنوان پیشرو در برون‌سپاری ماموریت‌ها به بخش خصوصی نام برد و خاطرنشان کرد: ایجاد این دفاتر پیشخوان و پستی با هدف کاستن از تصدی‌گری بخش دولتی انجام شده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار