دبیركل سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال:

به دنبال یك مربی درجه یك هستیم / هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم

غفوری گفت: در حال بررسی چند گزینه درجه یك برای هدایت تیم ملی ایران هستیم اما هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم.

كسری غفوری، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی و این موضوع كه عنوان می‌شود رضا نایینی جایگزین كیودای برزیلی شده است، گفت: هنوز تصمیم قطعی درباره سرمربی تیم ملی گرفته نشده است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر 5 مربی را زیر نظر گرفته‌ایم و در حال بررسی رزومه آن‌ها و شرایطشان هستیم. در بین این 5 گزینه 2 مربی وجود دارند كه تجربه بسیار بالایی دارند و در دنیای والیبال ساحلی شاخته شده هستند.  

غفوری با بیان این مطلب كه این روزها همه تیم‌های والیبال ساحلی جهان خود را برای المپیك 2020  آماده می‌كنند، گفت: در تلاش هستیم كه برنامه‌ریزی‌های ما به شكلی پیش برود كه مربی بعدی بتواند تا المپیك 2020 تیم ملی را هدایت كند.  

وی به حضور نایینی در تیم ملی ب اشاره كرد و گفت: رضا نایینی سرمربی تیم ب است و پیش از این كمك مربی كیودای بود. گفتنی است تیم ب تیمی است از جوانان والیبال ساحلی و  در راستای جوانگرایی تشكیل شده  است. 10 ساحلی‌باز در این اردو حضور دارند كه قرار است 2 یا 4 نفر از این بازیكنان به تیم اصلی تزریق شوند. 

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران درباره وضعیت كیودای، گفت: كیودای یكی از گزینه های مورد بررسی است اما شانسش نسبت به باقی نفرات كمتر است. البته این به معنای عدم رضایت ما از عملكرد این مربی نیست بلكه ما به دنبال نفراتی هستیم كه روزمه قوی‌تر دارند و در ریو تیمداری كردند و حتی موفق به كسب مدال شد‌ه‌اند.  

غفوری از برگزاری اردوی بزرگسالان در دو هفته دیگر خبر داد و افزود: 2 هفته دیگر اردوی تیم والیبال ساحلی بزرگسالان برگزار می‌شود. این اردو تا زمان برگزاری تور جهانی كیش كه اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.  

وی در پایان به حضورش در تور جهانی والیبال ساحلی پنج ستاره ایتالیا اشاره كرد و گفت: این دومین سالی است كه از من دعوت می‌شود و من به عنوان نماینده ای از ایران  و آسیا در این مسابقات كه سطحی فوق العاده دارد حضور پیدا می‌كنم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار