بهبودی فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«هشتک» ادعایی ندارد/ نیمی از فیلم تدوین انجام شد

رحیم بهبودی فر از آخرین وضعیت فیلمش تا هدف از ساختن آن و...گفت.

رحیم بهبودی فر کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت«هشتک» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یک سوم پایانی تدوین این فیلم که توسط خودم انجام می شود باقی مانده است. همچنین رضا میثاقی تیتراژ را طراحی کرده و بهرنگ قدرتی ساخت موسیقی آن را به نیمه رسانده است.

وی با اشاره به هدف ساخت خود از این فیلم عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم که این فیلم برعکس برخی خبرها که مبنی بر اینکه رگه های طنز دارد، اساسا ژانر کمدی دارد و یک فیلم کاملا کمدی است و کلا اینکه دغدغه ساختن فیلم کمدی را داشتم و دارم.

بهبودی فر افزود: دغدغه روابط خانوادگی و اساسا دنیای اینترنت و گوشی همراه و تاثیرش بر شرایط زندگی و روابط خانواده ها و اینکه خودم به لحاظ روانشناختی و مطالعاتی دغدغه خانواده را دارم باعث شد تا به سراغ ساخت این فیلم بروم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در ساخت فیلم های کمدی که عمده روند فیلمسازی من را در بر میگیرد این است که سعی می کنم جنس کمدی ها متفاوت و بر اساس موقعیت باشد نه اینکه بر مبنای دیالوگ محور قرار بگیرد.

این کارگردان مهمترین ویژگی «هشتک» را اینگونه بیان کرد: این فیلم اساسا بی ادعاست و سعی کردیم با تمام توان فیلم قابل تامل و دیدنی تولید کنیم و اینطور نیست که برای نمایان کردن آن دورخیز کرده باشیم، چنانچه فیلم های قبلی من نیز با همین رویکرد ساخته شد.

وی از همکاری با بازیگران مطرح فیلمش گفت: کار با آن ها بسیار خوب بود و همه چیز طبق فیلمنامه پیش می رفت منتهی یک شگردی دارم که فضا را برای بازیگر از همان ابتدا تشریح می کنم که در نهایت همان موقعیت ها با همان دیالوگ ها در فضایی واحد اتفاق می افتد. البته اگر مقوله و ایده خاصی به ذهنشان برسد استقبال خواهم کرد.

بهبودی فر درباره زمان اکران «هشتک» خاطر نشان کرد: واقعیت اینجاست که هنوز برنامه ای جهت اکران در نظر نگرفتیم و اینکه هدف اصلی ما ساختن فیلمی خوب و جذاب است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار