چرخابی: بازی در نقش جهان فشار سنگینی به بازیکنان وارد کرد/ رفتارهای دایی حرفه ای نبود

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور پر تعداد هواداران در نقش جهان به بازیکنان سپاهان استرس و فشار زیادی وارد کرد.

حسین چرخابی درباره شکست سپاهان مقابل نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان سپاهان تحت تاثیر هواداران پرشمار در ورزشگاه نقش جهان قرار گرفتند و حضور پر تعداد تماشاگران از لحاظ روحی و روانی تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت. 

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به نبود سه بازیکن اصلی نفت در این بازی، اکثر اهالی فوتبال برنده این بازی را سپاهان می دانستند، که متاسفانه بازی برابر تماشاگران اصفهانی فشار زیادی روی بازیکنان سپاهان وارد کرد و آنها نتوانستند بازی خوبی ارائه بدهند و از جام حذفی کنار رفتند. 

چرخابی درباره پنالتی از دست رفته سپاهان از سوی حاج صفی گفت: حاج صفی بهترین پنالتی زن ایران است اما به دلیل استرس زیاد و جو متشنج بازی پایش لیز خورد و در نهایت ضربه مناسبی به توپ نزد و پنالتی را گل نکرد. 

* رفتارهای دایی حرفه ای نبود
پیشکسوت تیم سپاهان درباره اعتراض مداوم دایی به نحوه قضاوت داور بازی تصریح کرد: به هر حال موضوع سئوال برانگیز این است که اگر رفتار و حرکات دایی در این بازی را یک مربی دیگر می کرد در آن صورت واکنش داور بازی چطور بود؟ رفتارهای دایی دیگر در فوتبال حرفه ای جایگاهی ندارد. این نحوه برخورد دایی با داور جالب نبود و از آقای گل جهان سر زدن چنین رفتارهایی بعید است. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر در زمان پنالتی زدن وقفه طولانی رخ بدهد در آن صورت این موضوع به نفع دروازه بان و به ضرر پنالتی زننده است. در این بازی هم شاهد بودیم که حاج صفی به علت تاخیر در زمان ضربه پنالتی پایش لیز خورد و نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند. 

پیشکسوت سپاهان بیان کرد: هر دو تیم بازی پابه پایی ارائه کردند و بازیکنان هر دو تیم با تمام توان خود بازی کردند و کم کاری نداشتند اما در نهایت نفت تهران با بازی هوشمندانه توانست سپاهان را شکست دهد و به فینال جام حذفی راه یابد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسب سهمیه آسیا جزو اهداف سپاهان است، این تیم باید چهار بازیکن شاخص در نقل و انتقالات زمستانی بگیرد تا سطح فنی نیمکت نشینان با اصلی ها یکسان باشد. 

انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۱ دی ۱۳۹۵
انصافا" بازي خوب و جون داري بود. و پنالتي كه براي سپاهان گرفته شد ، خيلي سخت گيرانه بود. دركل بهتر بود داور باتجربه تري رو براي اين بازي انتخاب مي كردند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۵
چرخابی جان پنالتی رو که نزدین دیگه داور چی باید میکرد قضاوتش خوب بود به نظرم .ویسی شانسی قهرمان شد با استقلال خوزستان درحد سپاهان بزرگ نیست .عوضش کنید فقط وعده میده عمل نداره یک جام رو پروند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۵
داور به کام سپاهان بود وموجب تحریک هر مربی می شد اگر بازیکن نفت به ناحق اخراج نمی شد هرگز پنالتی بحث برانگیز بعید بود رخ دهد
آخرین اخبار