هدایت خانعلی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران:

حضور دروازه‌بان تیم ملی افغانستان در نفت مهاجرین را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند

رئیس‌شورای عالی ورزش مهاجرین افغانستان گفت: حضور اویسی در تیم فوتبال نفت تهران اتفاق بسیار مبارکی خواهد بود که مهاجرین افغانستانی را به ورزشگاه‌ها خواهد کشاند.

مهاجرین افغانستانی در انتظار حضور  «خانعلی هدایت» رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین در ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دعوت تیم نفت تهران از «عزیز اویسی» دروازه‌بان تیم ملی افغانستان برای بازی در این تیم اظهار داشت: در صورتی که اویسی و مسئولان تیم نفت تهران بر سر مسائل فنی، مالی و پزشکی به توافق برسند او به این تیم خواهد پیوست.

رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین در ایران با بیان اینکه علاوه بر اویسی دروازه‌بان تیم‌های ملی سوریه و لبنان هم برای بازی در تیم نفت دعوت شده‌اند، افزود: اکنون بین این سه دروازه‌بان رقابت وجود دارد که اگر قسمت باشد اویسی با این تیم قرارداد خواهد بست.

وی ادامه داد: حضور اویسی در تیم فوتبال نفت تهران اتفاق بسیار مبارکی خواهد بود و مهاجرین افغانستانی نفتی‌ها را مورد حمایت قرار خواهند داد.

هدایت با تاکید بر اینکه با حضور اویسی در نفت تهران مهاجرین افغانستانی به‌طور بی‌سابقه‌ای وارد ورزشگاهها خواهند شد، عنوان کرد: قطعا بازی‌های لیگ برتر و فینال جام حذفی با استقبال مهاجرین با شور و شوق بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اینکه فوتسال برتر مهاجرین نیز روز پنچشنبه قرعه‌کشی شد، خاطرنشان کرد: از جمعه آینده مسابقات فوتسال برتر مهاجرین با حضور تیم‌های البرز، قم، سمنان، ورامین، پردیس، دماوند، تهران و... استارت می‌خورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
عرفان
۱۶:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۵
امیدوارم. از وقتی که این خبر را شنیدم دل تو دلم نیست. اشک شوق دارم.
آخرین اخبار