داستان جدید رفیع افتخار خواندنی می‌شود

مجموعه داستانی نوشته رفیع افتخار، بزودی از سوی انتشارات به‌نشر منتشر می‌شود.

داستان جدید رفیع افتخار خواندنی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه داستان جدید رفیع افتخار با عنوان «کت ولیعهدی» مراحل نهایی چاپ خود را در انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) می‌گذراند. این مجموعه شامل 6 داستان کوتاه در حوزه داستان انقلاب است که تقریبا در کلیه داستان‌های آن رگه‌هایی از طنز به چشم می‌خورد.
 
زمان وقوع داستان‌های کتاب به سال‌های آغازین انقلاب اسلامی بازمی‌گردد. هر داستان خود ماجرایی است و هر ماجرا علل و دلایلی دارد که پرداختن به آنها می‌تواند فضایی را در منظر مخاطب کتاب بگستراند تا با حقایق و ظلم و ستم آن دوران بیشتر آشنا شود. گاهی داستان و ادبیات انقلاب را نقبی به نوستالژی قلمداد می نماییم که اگر این اینگونه باشد؛ انقلاب همچون دیگر رخدادهای مهمی که ثبت تاریخی شده‌اند، جزئی از سرگذشت تاریخی این مرز و بوم بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و به سادگی از کنارش گذشت.
 
لازم به ذکر است؛ این کتاب برای نوجوانان سنین دوره دبیرستان نگاشته شده و نویسنده در برخی از داستان های آن از عنصر تخیل بهره جسته و واقعیت و تخیل را در هم می آمیزد.
 
شایان ذکر است؛ رمان‌های «بنفشه ها هم می‌خندند» و «تپش» آخرین کتاب‌های منتشر شده این نویسنده است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار