پزشکیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیروهای مسلح درگیر مشکلاتی‌اند که دولت و مجلس مقصر آن‌ها هستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای امروز پدافند هوایی حاصل عشق، ایمان و اعتقاد است.

تقویت بنیه دفاعی کشور وظیفه مجلس است/اقدامات نیروهای پدافند هوایی قابل تقدیر است
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برنامه‌ مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور بیان داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به تمامی نیروهای مسلح کشور کمک شود و این موضوع را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

نایب رئیس اول مجلس خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح درگیر مشکلاتی هستند که دولت و مجلس مقصر آن هستند لذا برای رفع مسائل این نیروهای زحتمکش که خالصانه خدمت می کنند باید نگاه ویژه ای داشت.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از دستاوردهای ستاد پدافند هوایی خاتم الانبیاء طی چند روز اخیر گفت: آنچه در این بازدید نمایان شد باور و  ایمانی بود که نیروهای این قرارگاه از خود نشان داده‌‌اند و کارهایی را انجام داده‌اند که در حالت عادی اگر آن باور و اعتقاد نباشد قابلیت اجرایی شدن ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به این نیروها به خاطر پوشش، ‌توسعه و ابتکاری که به خرج داده‌اند و توانمندی‌‌هایی که به وجود آورده‌اند، خدا قوت گفت چرا که این توانمندی‌ها باعث غرور و افتخار ملت ایران است.

نماینده مردم تبریز افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم باید از آفرینندگان این اقتدار قدردانی نماییم و شرایطی را فراهم آوریم که این جوانان انقلابی با قدرت و دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: این کارهایی که تا به حال انجام شده باعث شده تا دشمن نتواند به سمت مرزهای ما حرکت کند و اگر این جوانان نبودند قطعا تاکنون شکست‌های فراوانی خورده بودیم و ما به این عزیزان بابت این اقتدار افتخار می‌کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۵
با تشکر از جناب پژشکیان ، بعد از سالیان دراز یکی از مسولین مملکتی اندکی وجدان بخرج داده و زحمات قشر عظیم نظامیان رو مطرح فرمودن ، مدتهاست که این قشر زحمتکش و خانه بدوش هم و غم خود رو معطوف به پاسداری از تمامیت ارضی کشورشون کرده اند تا خدای ناکرده خللی به استقلال این مرزو بوم وارد نگردد ولی متاسفانه حقوقشون کفاف هزینه های جاری شان رو نمیکنه ، باشه تا شاید روزنه امیدی باز بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۵ دی ۱۳۹۵
همیشه اول نیروهای مسلح باید دیده شوند و بعد مراکز علمی و آموزشی و بهداشتی و ....
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۰۱ ۱۵ دی ۱۳۹۵
نیروهای مسلح رو کمک کنید اونا نباشن یعنی ایران نیست . ارتش وسپاه وبسیج ونیروی انتظامی وهوائی .زمینی .دریائی .مرزبانان .ودیگر نیروای نظامی رو باید برسید ملت راضیه بخدا چون امنیت ما ایرانیها از این فرزندان جان بر کفه .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۵
ما جمعی از کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح از اقای دکتر پزشکیان تشکر میکنیم و قدردان ایشان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۵
میتوانید در بین این نیروهای ارتشی شغلهای کاذبی مثل دستفروشی پیدا کنید. در حالی که باسیلی صورت خود راسرخ نگه میدارند ولی در برابر دشمن سر خم نکرده وسینه سپر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۵ دی ۱۳۹۵
آقای پزشکیان درکنارمشکلات نیروهای مسلح نیم نگاهی هم به گورخوابها.کارتن خوابها.مستاجران.بیخانمانها بیکارها.وکلیه ایرانیها که صاحب اصلی ثروت این مملکت هستند هم بیندازید. ......
United States of America
سربازی از شیراز
۰۰:۳۰ ۱۵ دی ۱۳۹۵
اقا پزشکیان ممنونیم از وجود شایسته و به حق،تون در مجلس
تبریک به مردم غیرتمند تبریز و احسنت به حسن انتخاب،شون
ممنونیم از شما بخاطر ایکه شما نظامی نیستین ولی مشکلات نظامی،ها رو دیدین و عنوان و دفاع کردین و به یاری حق فکری هم به حالش میکنید انشاا... بقیه وکلای مردم در مجلس هم چشم تیزبین،شون مشکلات مختلف اقشار جامعه، بخصوص سربازان ولایت و مسلمین رو ببیند و چاره بیندیشند تا ما سربازان دغدغه،ای جز تامین امنیت ملی نداشته باشیم
در احتزاز باد پرچم.جمهوری اسلامی ایران
سربلند باد ارتش جمهوری اسلامی ایران
به رهبری حضرت آیت ا.. خامنه‌ای
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۵
با تشکر از آقای پزشکیان.
لطفا سایر نمایندگان و دولتمردان نیز از نزدیک با شرایط حال حاضر نیروهای مسلح آشنا شوند تا بتوانند در تصمیم گیریها لحاظ نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۵
شاید برای اولین بار می بینم یک مسئول از مشکلات نیروهای مسلح انتقاد می کند، شاید بصورت خلاصه باشد ولی باز هم خودش مرحمی هستش بر دلهای خسته، خلاصه از جناب دکتر پزشکیان نائب ریس محترم مجلس شورای اسلامی متشکر و ممنونم هستیم به امید اینکه مسئولین دیگر هم گوشه نگاهی به مشکلات نیروهای مسلح داشته باشند ، مسئولان محترم ایران اسلامی به خاطر خدا هم شده فکری به حال معیشت نیروهای مسلح بکنید، قیمت اجناس، مسکن و مایحتاج ده برابر یا صدها برابر و یا بیشتر شده، هزینه های دوا و درمان سر به فلک کشیده اما در کنار این مشکلات کمرشکن حقوق های نیروهای مسلح همان حقوق های پنج الی شش سال پیش بوده با تفاوت اینکه هر سال 10 و نهایتا 50هزار تومان افزایش پیدا کرده و شاید اگر هم افزایش بیشتری داشته باشد فاصله زیادی با تورم و نرخ تراز بازار دارد، باور کنید قدرت خرید با این هزینه های سرسام آور و تورم و این حقوق های ناچیز در حد صفر بوده و کمر شکن هستش،بای این حقوق های کم و این مشکلات عدیده مالی تنها دغدغه خاطر نیروهای مسلح و خانواده هایشان هستش و فکر و ذهن همه را مشغول خود کرده است. از این رو از تمامی مسئولان در تمامی جبهه ها خواهشمندیم با اصلاح و تقویت امور معیشتی نیروهای مسلح موجبات دلگرمی آنان را فراهم سازند.
United States of America
مهرداد
۲۳:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۵
خدا خیرت بده .امنیت کشور مدیون نیروهای مسلح هست .مخصوص پرسنل .نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
فدایی رهبر و کشورم
۲۳:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
سلام جناب آقای پزشکیان
ممنونم از حضرتعالی.بچهای زحمتکش نیروهای مسلح واقعا مظلوم واقع شده،اند و دلگرم محبت شما عزیزان در مجلس ودولت هستند بنده نزدیک به 3دهه افتخار خدمت در این سازمان رو دارم و این اولین باری هست که یک مقام مسئول از مشکلات نیروهای مسلح دفاع میکنه وبه همین خاطر ممنونم ودست شما را میبوسم.
برای ما اگه شرایط سختتر از این هم که بشه تا آخرین قطره خون از خاک،مال وناموس ملت و اسلام دفاع خواهیم کرد اما این جای کمی تامل وتفکر دارد.چه کس یا کسانی قصد تخریب روحیه این سازمان ازجان گذشته که فداکردن جان بی ارزش خود در راه رهبر و ایران اسلامی را یک افتخار میدانند را دارند؟
نیروهایی با این تخصص و سختی کار ،با کدام اداره و سازمان قابل مقایسه است؟
برادر بزرگم جناب آقای پزشکیان بازهم بخاطر دفاع جناب عالی از این قشر زحمتکش و جان فدا کمال تشکر را دارم وسپاسگزارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ دی ۱۳۹۵
تمرکز تحریم رو نیروهای مسلح هست ولی عملکرد عالی را هم دارن
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۲۱:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۵
دقیقا همینطور است .در سایه آرامش .پزشک و مهندس و معلم بکار خود میتواند ادامه دهد .ونیروهای مسلح که باعث اقتدار ملت بزرگ ایران هستند باید با حمایت همه جانبه دولت و مجلس محترم هیچگونه مشکل معیشتی و... نداشته باشند .سرافراز باد ایران آباد.درود بر جناب پزشکیان و تمام عزیزانی که همه اقشار ملت رو درک میکنن
آخرین اخبار