آصفی:حل مناقشات فوتبال ایران - عربستان زمانبر است

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت:بدون شک با توجه به این که عربستانی ها فوتبال را با سیاست اشتباه گرفته اند حل این مشکل زمانبر است.

آصفی:حل مناقشات فوتبال ایران - عربستان زمانبر استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید رضا آصفی مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال کشورمان درباره مذاکره مهدی تاج، مسئولان فیفا و AFC به منظور رفع مشکلات فوتبال ایران و عربستان اظهار کرد: ما بحث فوتبال ایران و عربستان را در داخل کشور برگزار کرده ایم ضمن این که برای رفع این مشکل مسئولان فوتبالی کشورمان، عربستانی ها، مسئولان فیفا و AFC باید به توافقاتی در مذاکره دست یابند و در این راستا مناظراتی انجام پذیرد تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود:مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در سفری که به زوریخ سوئیس داشته نشست های زیادی با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد و صحبت های در رابطه با حل این مشکل مطرح کرده است. 

آصفی ادامه داد: در حال حاضر نمی توان درباره رفع مناظرات فدراسیون فوتبال ایران و عربستان نظر قطعی ارائه کرد. من نمی دانم تاج در سفر اخیر به سوئیس با رئیس فدراسیون عربستان صحبت های داشته یا نه اما با توجه به جزئیات این سفر باید گفت که حل این موضوع زمانبر است، چرا که عربستانی ها فوتبال را با مقوله سیاست اشتباه گرفته اند.اما ممکن است تیم های کشورمان در کشور عربستان امنیت نداشته باشند. اما باید مذاکرات و رایزنی هایمان را تا حصول نتیجه ادامه دهیم.

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به تشکیل دادگاه CAS ( دادگاه حکمیت ورزش ) و حضورش در این دادگاه که به زودی برگزار می شود تصریح کرد: قرار است این دادگاه با هدف پرداختن به منازعات فدراسیون فوتبال عربستان و ایران 27 -28 دی ماه سال جاری برگزار شود. در این دادگاه دو طرف در رابطه با مشکلات فوتبال نظرات خود را ارائه می کنند. درباره حضورم در این دادگاه باید بگویم که حضورم در دادگاه حکمیت ورزش قطعی نیست و باید ضمن تنظیم برنامه هایم در آینده در خصوص رفتن به سوئیس جمع بندی های لازم را انجام دهم. 

وی در پایان درباره تکلیف برگزاری دیدار ایران و مراکش در کشور امارات یادآور شد: تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی آماده سازی فردا عازم امارات می شود و بهتر است در خصوص دیدار ایران و مراکش از شخص ساکت بپرسید چرا که در جریان این امر قرار ندارم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار