چمران مطرح کرد؛

دولت تا پایان سال95، 9 هزار و 300 میلیارد تومان بدهی خود را به شهرداری پرداخت می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت 14 هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران بدهی دارد که تا پایان امسال، 9 هزار و 300 میلیارد تومان به صورت تهاتر و زمین به شهرداری تهران پرداخت خواهد کرد.

دولت تا پایان سال95، 9 هزار و 300 میلیارد تومان بدهی خود را به شهرداری پرداخت می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بهره‌برداری از 65 دستگاه واگن و لوکومتیو برقی تهران و حومه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت 14 هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد که قرار است تا پایان سال95، 9 هزار و 300 میلیارد تومان به صورت تهاتر و زمین و غیره تا پایان سال به شهرداری پرداخت شود.

وی افزود: اگر هزار دستگاه واگن وارد خطوط مترو کنیم، می‌توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی را از 3 میلیون به 6 میلیون در روز افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: با توسعه حمل و نقل عمومی مخصوصا حمل و نقل ریلی می‌توانیم میزان آلودگی هوا را به نصف برسانیم.

چمران با بیان این که رئیس جمهور نیز در بحث حمل و نقل عمومی توسعه حوزه ریلی را مطرح کرده است، گفت: امیدوارم این صحبت‌ها عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وجود موتورسیکلت‌ها در شهر تهران، آلودگی هوا را افزایش می‌دهد، به همین دلیل امیدوارم به مرحله‌ای برسیم که با افزایش واگن‌های قطار بتوانیم از تعداد خودروها و موتورهای سطح شهر بکاهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار