اصفهان؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد نجف‌آباد و معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با هدف گسترش همکاری‌های تحقیقاتی و پروژه‌های کاربردی در حوزه فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وی افزود: تشکیل اتاق فکر تخصصی، انجام امور مطالعاتی مورد نیاز شهرداری، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی – کاربردی مورد نیاز، مرتبط با موضوع تا مرحله تبیین دانش فنی، تدوین و تألیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آن‌ها، برگزاری مشترک سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، ارائه مشترک مقاله در مجلات تخصصی، شرکت در کنگره و سمینارهای تخصصی از مواردی هستند که مورد موافقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و معاونت حمل و نقل ترافیک شهردار اصفهان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مصوب در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی با رعایت قوانین آموزش عالی کشور، حمایت از پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در راستای حل مشکلات معاونت حمل و نقل شهرداری از دیگر مواردی هستند که مورد موافقت هر دو طرف قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه مستمر عناوین تحقیقاتی مورد نیاز معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و ارسال به دانشگاه، کمک در تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با موضوع در مرکز تحقیقاتی مه داده واحد نجف‌آباد جهت بهره‌برداری مشترک، عقد قرارداد، جهت اجرای موارد موافقت شده و تأمین منابع مالی مورد نیاز و پشتیبانی از سمینارها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی علمی مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه از جمله مواردی است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ملزم به انجام آن است.

مجلسی ابراز داشت: این تفاهم‌نامه فرصتی است برای دانشجویان و دانشگاهیان ما که تحقیق و پژوهش‌های خود را به صورت کاملاً کاربردی و میدانی انجام دهند و از طرف دیگر پاسخگوی نیاز سایر دستگاه‌ها باشند.

همچنین سایر دستگاه‌ها اعم از دولتی و صنعتی نیز باید به این باور برسند که مسیر حل بسیاری از مشکلات آن‌ها از دانشگاه عبور می‌کند و باید با تعامل بیشتر و ایجاد بسترهای مناسب، این ارتباط دو سویه برقرار شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.